synchroniseren van pc naar iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op mijn iphone al mijn contacten kwijt. Ik heb ze we in mijn outlook staan. Maar als ik nou een synchronisatie doe met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
synchroniseren van pc naar iphone
Ik ben op mijn iphone al mijn contacten kwijt. Ik heb ze we in mijn outlook staan. Maar als ik nou een synchronisatie doe met itunes krijg ik dan die contacten op mijn iphone of krijg ik de contacten van mijn iphone ( nul dus) op mijn pc. Ik heb nu al divere topics gelezen hierover maar NIEMAND weet een oplossing Help mij en heel veel andere aub door een oplossing te geven van: contacten van pc naar iphone
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van Iphone naar outlook synchroniseren? | midon | iTunes | 42 | 15-11-11 22:20 |
Muziek Synchroniseren van iPhone naar PC | TychoNLD | iTunes | 2 | 09-01-11 00:54 |
synchroniseren van Iphone naar Itunes (op pc) | Marc Volgas | iTunes | 0 | 06-05-10 00:32 |
Van Google naar iPhone synchroniseren en andersom | Flugeltje89 | iTunes | 0 | 15-01-10 16:00 |
Synchroniseren van en naar iPhone | MikeyMike | iTunes | 12 | 07-04-08 20:54 |
|
|