Van Google naar iPhone synchroniseren en andersom discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Er zijn al wel wat topics hierover geopend, maar die zijn allemaal van 2 jaar terug, vandaar dat ik nieuw topic geopend heb. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Van Google naar iPhone synchroniseren en andersom
Beste mensen,
Er zijn al wel wat topics hierover geopend, maar die zijn allemaal van 2 jaar terug, vandaar dat ik nieuw topic geopend heb. Ik wil dat alles op mijn iphone naar mijn Gmail account wordt gesynchroniseerd en andersom. Nu kan dat heel mooi met een exchange account, alleen ben ik op de een of andere manier dan mijn contacten kwijt. Het kan ook via iTunes, maar dan krijg ik mijn 1500 email adressen ook in mijn telefoonlijst. Ik heb dan wel weer mijn oude bestaande contacten op mijn iphone (die staan er tussen), maar die zie ik weer niet terug in Gmail bij mijn contactpersonen. Ook wil ik mijn agenda synchroniseren, wat wel goed gaat met exchange, maar de bestaande afspraken komen er weer niet in te staan. Plus dat de agenda met verjaardagen pas werkt, als de contactpersonen ook een verjaardag in hun info hebben staan, maar dat wordt weer niet gesynchroniseerd. Kortom:
Wie o wie zou mij kunnen helpen? ps. als ik bij elke os update alles opnieuw moet instellen en daarbij weer kans krijg om al me contacten etc. kwijt te raken (net als nu dus), dan geef ik het op.
Met je rechteroog dicht over je linkerschouder kijken is niet grappig. Laatst gewijzigd door Bomans; 15-01-10 om 16:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync van Iphone naar Google Agenda | SjaarD | iTunes | 13 | 20-11-13 23:57 |
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. | timovanaagten | iTunes | 1 | 03-10-10 16:03 |
Welke van deze 3 opties is de beste manier om mijn Google Calendar te synchroniseren? | ErickJacobs | iPhone algemeen | 7 | 25-06-10 19:43 |
Contacten van Iphone naar je PC (Outlook)>andersom dus | bac97 | iTunes | 6 | 05-10-08 13:49 |
Synchroniseren van en naar iPhone | MikeyMike | iTunes | 12 | 07-04-08 20:54 |
|
|