Itunes "ziet " niet meerdere agenda's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Onder info "ziet" Itunes maar één agenda, terwijl er twee aangemakt zijn in outlook.Is dit een 'communicatie stoornis' of loop er wat mis tussen Outlook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes "ziet " niet meerdere agenda's
Onder info "ziet" Itunes maar één agenda, terwijl er twee aangemakt zijn in outlook.Is dit een 'communicatie stoornis' of loop er wat mis tussen Outlook en Itunes.
Het is zou toch mooi zijn als die twee elkaar opnieuw konden verstaan Het probleempje is dus dat de agenda niet meer synct wat knap vervelend is, want, dit gebeurd meerdere keren dagelijks . Voor de volledigheid Windows Vista Home Premium -> Outlook 2007 ->Itunes laatse versie Graag een reaktie en alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor iedereen die het kan gebruiken ! ! !
Het probleem is opgelost en HOE ! In outlook had ik een paar terugkerende afspraken aangemaakt Na verwijdering van die data is het "probleempje" opgelost Ik heb 3 Agenda's aangemaakt met verscillende categorien Zelfs de Categorie-kleuren worden mee gesynct Dit alles zal mogelijk NIET een oplossing zijn voor iedereen... maar ge kunt er uw voordeel maar me doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G) | Leerdam | Muziek, foto & video | 0 | 26-08-08 19:38 |
Hoe " ziet " Launcher of een programma van derden is ? | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-01-08 01:52 |
Mac OS X: iTunes "ziet" iPhone niet meer na installatie Leopard | alex_ghbs | iTunes | 2 | 22-01-08 17:57 |
|
|