iTunes "ziet" iPhone niet meer na installatie Leopard discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag op mijn MacBook Leopard geinstaleerd, verliep allemaal prima. Maar toen ik net mijn iPhone aansloot, verscheen er niks in iTunes... ITunes doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes "ziet" iPhone niet meer na installatie Leopard
Ik heb vandaag op mijn MacBook Leopard geinstaleerd, verliep allemaal prima.
Maar toen ik net mijn iPhone aansloot, verscheen er niks in iTunes... ITunes doet helemaal niks meer met mijn iPhone, geen muziek meer synchroniseren, geen films etc. Iemand bekend met dit probleem en een eventuele oplossing? (US iPhone, 8GB, 1.1.1, anysim) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Itunes opnieuw installeren kan helpen, of eerst even op een andere computer proberen.
Steph |
|
|||
|
|||
Heeft geholpen! Hartstikke bedankt!!
Wat mij betreft kan er een slotje op. Alex |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Melding: "sad iPhone by Geoff Stearns" na installatie 3.0 en redsn0w | alvani | Jailbreak | 15 | 16-08-10 00:33 |
Windows: Itunes "ziet " niet meerdere agenda's | hotchpotch | iTunes | 1 | 16-01-10 14:20 |
iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G) | Leerdam | Muziek, foto & video | 0 | 26-08-08 19:38 |
Windows: "iTunes werk niet meer" | Riesjart | iTunes | 0 | 03-08-08 17:32 |
Wat nu !!!??? in de usa itunes kan ik niet meer "none" kiezen voor betalign? | 4en | Archief | 16 | 21-03-08 18:44 |
|
|