iTunes ziet ipsw file niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een OTB 1.1.2 te downgraden naar 1.1.1 maar heb meteen een probleem waar ik op internet geen antwoord op vindt. Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes ziet ipsw file niet
Ik probeer een OTB 1.1.2 te downgraden naar 1.1.1 maar heb meteen een probleem waar ik op internet geen antwoord op vindt.
Ik heb de firmware downgeload (via de firmware pagina) en de file gerenamed naar: iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore.ipsw Als ik dan in recovery mode zit dan kan ik via de option key wel de file zien maar ik kan hem niet selecteren. Ik heb eerst dit gedaan op iTunes 7.4 en heb hem nu upgedate naar de laatste versie. Maar het zelfde probleem.. Heb een week 51 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
met safari gedownload? zo ja, dan pakt deze hem automatisch uit. Wanneer je hem met firefox download, blijft .ipsw intact.
|
|
||||
|
||||
Als je de gebruiksaanwijzing van deze link iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone dan moet het zeker lukken daar kun je tevens ook het 1.1.1 bestand loaden zonder te rename. via deze site zijn vele voor gegaan met succes.
|
|
|||
|
|||
Thanks. Dat werkte prima.
Nu ben ik bijna klaar alleen na de jailbrake.jar stap zegt het programma dat het gelukt is en de telefoon herstart en zit dan in recovery mode... Ik weet zeker dat ik alles goed gedaan heb (inlc. oktoprep) en update ipv recover naar 1.1.2. Zie ik iets over het hoofd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: ipsw file | jogumdv | Jailbreak | 3 | 17-12-10 10:44 |
kan ipsw file niet selecteren | frangipaneman | iPhone algemeen | 0 | 06-09-10 19:11 |
ipsw file | Heccer | Archief | 2 | 01-03-10 10:38 |
Geen .ipsw in de ipsw file | Poky | Archief | 5 | 25-06-09 21:53 |
IPSW file niet te vinden | Bxrt | Archief | 3 | 29-12-07 21:57 |
|
|