Van Iphone naar outlook synchroniseren? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn contacten en agenda punten ook kunnen synchroniseren met Outlook. Van Outlook naar Iphone werkt prima maar van Iphone naar outlook lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Van Iphone naar outlook synchroniseren?
Ik wil graag mijn contacten en agenda punten ook kunnen synchroniseren met Outlook.
Van Outlook naar Iphone werkt prima maar van Iphone naar outlook lukt niet. In itunes heb je wel instellingen maar die kan ik niet aanvinken. Weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. |
|
|||
|
|||
op mijn mac werkt dat wel
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan toch... gebruiken we op school ook.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Alleen je agendapunten en ook je contactpersonen. Het laatste vind ik ook belangrijk?
|
|
||||
|
||||
Ben zelf ook even wezen testen heb wat wijzigingen gedaan in itunes en een testje gedaan met de iphone en ja hoor het werkt. Je hoeft inderdaad het niet aan te vinken. Mijn contacten staan in outlook en mijn agenda gegevens komen ook door.
Kort om mijn probleem is opgelost. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik kan ook niets aanvinken, maar toch wordt alles netjes bijgewerkt ! Storm |
|
|||
|
|||
adresboek leegmaken
Ik heb een verkeerd adressenbestand op mijn apple staan en dat gesynced met de i-phone. wat ik zou willen is dat adressenbestand op mijn apple computer leegmaken maar kan niet vinden in welke map hij deze heeft staan/ oftewel met welke map hij synchroniseert. Iemand een idee welke map ik moet leegmaken?!
Alvast bedankt. Bart |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb Outlook 2007 en bij werkt het 100%. Gebruik het elke dag en zonder problemen |
|
|||
|
|||
@bart
je kunt de prioriteit aangeven, dus dat de adressen etc uit de iPhone de adressen op de pc vervangen. Even goed kijken bij je sync-opties. |
|
|||
|
|||
merci
Dank je, ik ga aan de gang.
|
|
|||
|
|||
Hier nog iemand met een Windoos en Outlook 2007, 1.1.3 iPhone en iTunes 7.6.029 maar bij mij synced hij dus helemaal niet! Sterker nog, items aangemaakt op mijn iPhone zijn na de sync verwijderd! Ik krijg ook niet de optie (greyed out) om "Put new events created on this iPhone into the calender" en dat is behoorlijk gaar. Als iemand een oplossing weet...
*update* net geupgrade naar de laatste versie van iTunes (7.6.1) en nu werkt het wel goed! Laatst gewijzigd door iMike; 27-02-08 om 15:29. |
|
|||
|
|||
Dat is vreemd. Synchroniseren van Iphone naar Outlook 2003 en andersom ging altijd prima. Echter sinds ik per ongeluk een upgrade naar 2.0 had gedaan en toen weer terug naar 1.1.4 synchroniseerd alles behalve agendataken die ik heb gemaakt in mijn Iphone. Die afspraken komen niet in Outlook 2003.
Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Met iTwin 1.5 agenda en gegevens op je pc!
ITwin 1.5 is een gratis programmatje waarmee je alle gegevens uit je iphone op je pc zet. geweldig. Ik ben er blij mee. Het lukte mij ook niet in outlook.
Dus : ITWIN 1.5 Groetjes Monique |
|
|||
|
|||
Zou je ook kunnen vertellen hoe deze dummy het kan downloaden en waar?
|
|
||||
|
||||
Ken je Google ? Dan vind je het zo....
http://www.i-twin.de/en/node |
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik het gevonden .
Het synchroniseren lukt wel, alleen moet je je iPhone agenda even zichtbaar maken in Outlook. Als je de iPhone agenda aanvinkt, heb je 2 agenda's in beeld. Je Outlook agenda en je iPhone agenda! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
synchroniseren van iPhone met Outlook 2007 taken zonder Exchange | snowseals | iTunes | 5 | 25-01-11 22:41 |
Verstuurde mails vanaf iPhone synchroniseren naar Outlook | Serena | iPhone algemeen | 0 | 16-04-09 15:07 |
Van iPhone naar Outlook | MrJericho | iTunes | 0 | 08-12-08 22:43 |
synchroniseren afspraak iphone naar outlook | arnold | iPhone algemeen | 3 | 29-07-08 21:13 |
|
|