//

Van Iphone naar outlook synchroniseren?

Van Iphone naar outlook synchroniseren? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) kan dit ook dmv bluetooth...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-12-09, 11:37
robvdk's schermafbeelding
robvdk robvdk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Standaard

kan dit ook dmv bluetooth
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-12-09, 12:45
Roland Smit Roland Smit is offline
• iOS
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique40 Bekijk bericht
ITwin 1.5 is een gratis programmatje waarmee je alle gegevens uit je iphone op je pc zet. geweldig. Ik ben er blij mee. Het lukte mij ook niet in outlook.
Dus : ITWIN 1.5
Groetjes Monique
Ik zoek, als verwende ex-Palmgebruiker, ook een eenvoudige manier om mijn adresboek te beheren. Ik heb geen recente versie van Outlooken kan daar dus niet mee synchroniseren; synchroniseren met Google-contacts is een drama: ik heb nu álle mail-adressen van iedereen die ik ooit in de afgelopen zoveel jaar heb gemaild in mijn iPod, en dat wil ik niet.
Met ITWin kan ik mijn adresboek op de PC lezen, maar niet bewerken, klopt dat?
Ben blij met mijn iPod, maar mis een iPod-achtig PIM-applicatie voor op de PC, zoals de Palm Desktop dat was voor mijn Palmpje.
  #23  
Oud 26-01-10, 19:01
fl0ppy fl0ppy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Hallo allemaal,

Ik gebruik ook de Calendar van MS Outlook (2010 beta) en sync deze met m'n iphone.
Het werkt goed, op 1 ding na: tijdstippen van evenementen die ik in Outlook invoer en dan sync zijn allemaal +1 uur. Ik heb gekeken naar de timezones op zowel mijn iphone als in outlook. Beiden staan op GMT+1.

Heb al meer gegoogled en gezocht, maar kon niets vinden. Iemand hier misschien een idee?

Bedankt!
  #24  
Oud 01-02-10, 14:14
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard

heeft het ook niks te maken met je zomer en winteruur?
  #25  
Oud 01-02-10, 23:55
fl0ppy fl0ppy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb ik ook al naar gekeken, maar het lijkt goed te staan. Staan allebei op 'automatisch'. In outlook is het overigens wel UTC+1 ipv GMT+1, maar vraag me af of dat het is?

Iig bedankt voor je antwoord!
  #26  
Oud 02-02-10, 03:04
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard

UTC is niet exact hetzelfde als GMT. De UTC is gebaseerd op een atoomklok terwijl GMT louter zuiver astronomisch is.

Doch zijn beiden bijna gelijk aan elkaar...
Mss dat je dan toch maar even beter kijkt naar die instelling?
  #27  
Oud 02-02-10, 18:56
fl0ppy fl0ppy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Ok duidelijk, maar ik kan in Outlook nergens GMT instellen dus heb niet zoveel opties vrees ik. Heb zelf ook al veel gezocht naar een oplossing, maar weet 't echt niet meer.
  #28  
Oud 16-04-10, 10:25
brejen brejen is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard bijlagen synchroniseren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midon Bekijk bericht
Ben zelf ook even wezen testen heb wat wijzigingen gedaan in itunes en een testje gedaan met de iphone en ja hoor het werkt. Je hoeft inderdaad het niet aan te vinken. Mijn contacten staan in outlook en mijn agenda gegevens komen ook door.

Kort om mijn probleem is opgelost.
is het ook mogelijk om de bijlagen die in de agenda of taken staan te synchroniseren naar de iphone en daar dan te lezen/bewerken?
  #29  
Oud 16-04-10, 16:32
lonneke lonneke is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zutendaal
Berichten: 2
Standaard synchronisatie agenda en notities van outlook naar iphone

Iphone laadde niet meer op, en kreeg in een winkel volledig nieuwe, en dus ook blanco! Kan nergens op pc (Windows) in Outlook de Iphone agenda items vinden van de oude Iphone!
Weet er trouwens iemand of de notities ook mee gesynchroniseerd worden? Ook die vind ik niet terug!
  #30  
Oud 16-04-10, 19:49
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Bij mij synchroniseert de Outlook agenda met 1 dag verschil met de iPhone calendar (op iPhone 1dag eerder). Is (waarschijnlijk) veroorzaakt door de laatste iTunes update. Iemand een idee hoe ik dit goed kan krijgen?

Jan sr
  #31  
Oud 28-08-10, 18:26
Touki Touki is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

ik heb een ander probleem.

ik sync mijn agenda op de pc op het werk. geen probleem, alles komt mooi op men iphone te staan.
maar thuis wil ik dat ook op mijn prive PC (zelfde agenda)

Itunes geeft de melding dat al gesynced is met andere pc en vraagt of ik alles wil overschrijven of samenvoegen.
overschrijven dat neemt ie de agenda van thuis en schrijft die over de agende in de iphone waardoor ik alles verlies.
maar... bij samenvoegen doet ie exact hetzelfde!!
hij wist gewoon de iphone en zet men thjuis agenda er in in de plek, dus ook hier alles kwijt.

mijn nokia van 50€ die ik ervoor had deed nochtans wel alles perfect.

iemand raad?
  #32  
Oud 06-09-10, 11:01
TR_Maniac TR_Maniac is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Heb hetzelfde probleem. Wat ik zou willen is dat ik op werk alleen itunes gebruik om mijn agenda in outlook (geen directe exchange toegang toegestaan) te synchroniseren en thuis de itunes gebruik voor overige zaken (muziek, films, apps etc.). Volgens mij kan dit niet? Ben pas enkele dagen Iphone/IOS gebruiker , valt me wel tegen van Apple.
  #33  
Oud 09-09-10, 23:45
Touki Touki is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TR_Maniac Bekijk bericht
Heb hetzelfde probleem. Wat ik zou willen is dat ik op werk alleen itunes gebruik om mijn agenda in outlook (geen directe exchange toegang toegestaan) te synchroniseren en thuis de itunes gebruik voor overige zaken (muziek, films, apps etc.). Volgens mij kan dit niet? Ben pas enkele dagen Iphone/IOS gebruiker , valt me wel tegen van Apple.
heb upgrade gedaan naar Itunes v10 op beide pc's en probleem opgelost
  #34  
Oud 16-09-10, 11:21
Michiel C Michiel C is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

hoe maak je je iPhone agenda zichtbaar in Outlook?
  #35  
Oud 16-09-10, 18:29
Touki Touki is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

gewoon via iTunes je IPhone selecteren > info > agenda synchroniseren en outlook selecteren
  #36  
Oud 18-10-10, 15:17
moerland moerland is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Tja, ik heb dus speciaal outlook 2010 gekocht om hiermee te kunne synchroniseren tussen mijn iphone (heen en terug) maar dat lukt dus niet.
In itunes staat outlook aangevinkt zowel bij agenda als adressen maar er gebeurt niets. Ook niet nadat ik itunes opnieuw heb geinstalleerd en de geschiedenid gewist heb.
In Outlook zijn wel de agenda's van hotmail zichtbaar maar die gebruik ik niet.
In een aantal publicaties heb ik gelezen dat je de engelse versie van itunes moet gebruiken maar ik vraag mij af of dit klopt (van zowel outlook 2010 als itunes gebruik ik de nederlandse versie).
Ik wilde via e-mail gebruik maken van de helpdesk van Microsoft maar kreeg een mailtje terug dat ik alleen telefonisch hulp kan krijgen en hiervoor 299,00 Euro moet betalen.
Wie weet een oplossing? Moet er in Outlook een instelling gewijzigd worden?
  #37  
Oud 20-10-10, 22:16
Lhava Lhava is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Sinds 1 week heb ik mijn nieuwe 4G.
Ook ik heb problemen met synchroniseren. Ik had gisteren I-tunes verwijderd en vanmorgen opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Het bleek dat alle agenda-items van mijn 3G bewaard waren en die staan nu in mijn nieuwe 4G. Die kloppen echter niet met outlook. Het werkt dus niet op mijn 3G en nu ook niet op mijn 4G. Ik ga ITwin 1.5 maar eens proberen.
Greetz
  #38  
Oud 15-12-10, 12:52
NvW NvW is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard Dit probleem heb ik ook

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midon Bekijk bericht
Ben zelf ook even wezen testen heb wat wijzigingen gedaan in itunes en een testje gedaan met de iphone en ja hoor het werkt. Je hoeft inderdaad het niet aan te vinken. Mijn contacten staan in outlook en mijn agenda gegevens komen ook door.

Kort om mijn probleem is opgelost.
Maar wat heb je dan precies gedaan in itunes?? Ik heb namelijk ditzelfde probleem met mijn iphone en itunes en ik snap er niks van.
  #39  
Oud 15-12-10, 20:13
aerietkerk aerietkerk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Bij mij werkt het nog niet. Ik heb ook 6 agenda's in MS Outlook (agenda van Alexander, nederlandse feestdagen, verjaardagskalender, agenda in persoonlijke mappen, agenda in archiefmappen): maar hoe ik er daar 1 aan toevoeg en welke wat laat zien, is mij een raadsel.

ITunes geeft eerst de vraag synchroniseren met een dropdown button. Hier kan ik alleen Outlook selecteren. Itunes geeft 2 kalenders als ik kies voor geselecteerde agenda's: Agenda en Outlook Calendar. De eerste wil ik graag syncen met Outlook (mijn pc) en zien als 7de agenda in outlook?? Help!!

Laatst gewijzigd door aerietkerk; 15-12-10 om 20:21.
  #40  
Oud 02-04-11, 18:08
mhorst mhorst is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Enschede
Berichten: 3
Standaard

Ook hier een probleem met synchroniseren.
Bij mijn eerste synchronisatie van contacten met outlook bleek dat ik nog veel oude contacten in outlook had staan. Deze zijn dus allemaal naar m'n iPhone en iPad overgezet. Op de iPad heb ik toen alles bijgewerkt. Na wederom synchroniseren bleven de oude contacten in outlook staan. Toen maar de korte slag manier gedaan: alle contacten uit outlook verwijderd. Ik dacht dat ze dan vanzelf bij de eerstvolgende sync weer terug in outlook werden gezet. Helaas, outlook is leidend, dus al m'n contacten van de iPad kwijt. Ook backup terugzetten lukte niet (was mijn onkunde). Nu heeft ie dus een nieuwe backup gemaakt, ZONDER contacten. Kortom: contacten op iPad kwijt.
Op zich nog niet zoveel aan de hand, want de meeste staan ook nog op m'n iPhone. Maar nu de vraag. Hoe krijg ik de contacten van mijn IPhone weer in outlook. Omdat outlook leidend is, wist ie dus de contacten op de phone. Dit krijg ik nu wel hersteld via een backup. Maar probleem blijft zich voordoen.
Wie heeft een oplossing?

Ga straks eerst dat andere programmaatje gebruiken dat erder in dit topic werd genoemd.

Laatst gewijzigd door mhorst; 02-04-11 om 18:11. Reden: Spelfouten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 21:36
synchroniseren van iPhone met Outlook 2007 taken zonder Exchange snowseals iTunes 5 25-01-11 22:41
Verstuurde mails vanaf iPhone synchroniseren naar Outlook Serena iPhone algemeen 0 16-04-09 15:07
Van iPhone naar Outlook MrJericho iTunes 0 08-12-08 22:43
synchroniseren afspraak iphone naar outlook arnold iPhone algemeen 3 29-07-08 21:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.