Van Iphone naar outlook synchroniseren? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ITwin geinstalleerd, maar het lijkt net of het programma zich vult met de gegevens uit Outlook en verder niets. Ik zie synchronisatie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itwin
Ik heb ITwin geinstalleerd, maar het lijkt net of het programma zich vult met de gegevens uit Outlook en verder niets. Ik zie synchronisatie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben er helemaal klaar mee.
Het kost me teveel tijd. Is er niet een eenvoudige link, zodat ik kan zien hoe ik mijn Iphone agenda kan synchroniseren met outlook? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? |
|
|||
|
|||
Beste Mensen,
Ik heb een Iphone 4s met IOS 5.0.1. Ik gebruik Icloud en heb outlook 2010. Toch kan ik mijn agenda niet synchroniseren met itunes. Ik kan wel het vinkje aan vinken dat itunes mijn iphone moet syn. maar toch werkt het niet. iemand een goede beschrijving van wat ik nou moet doen. Al vast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
synchroniseren van iPhone met Outlook 2007 taken zonder Exchange | snowseals | iTunes | 5 | 25-01-11 22:41 |
Verstuurde mails vanaf iPhone synchroniseren naar Outlook | Serena | iPhone algemeen | 0 | 16-04-09 15:07 |
Van iPhone naar Outlook | MrJericho | iTunes | 0 | 08-12-08 22:43 |
synchroniseren afspraak iphone naar outlook | arnold | iPhone algemeen | 3 | 29-07-08 21:13 |
|
|