synchroniseren afspraak iphone naar outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het synchroniseren van een afspraak van iphone naar outlook werkt niet, maar andersom wel. wie kan mij helpen? alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren afspraak iphone naar outlook
het synchroniseren van een afspraak van iphone naar outlook werkt niet, maar andersom wel. wie kan mij helpen? alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Arnold,
Ik heb een soortgelijk probleem. Mijn namen en adressen van outlook naar mijn Iphone synchroniseren gaat wel , maar andersom niet?? snap ook niet hoe dit kan?? Gr. Johan |
|
||||
|
||||
die kun je synchen met Windows adres boek, nie outlook, dit is een bekend feitje en probleempje
|
|||
|
|||
Dat is vreemd. Synchroniseren van Iphone naar Outlook 2003 en andersom ging altijd prima. Echter sinds ik per ongeluk een upgrade naar 2.0 had gedaan en toen weer terug naar 1.1.4 synchroniseerd alles behalve agendataken die ik heb gemaakt in mijn Iphone. Die afspraken komen niet in Outlook 2003.
Iemand enig idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van Iphone naar outlook synchroniseren? | midon | iTunes | 42 | 15-11-11 22:20 |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
synchro outlook afspraak | roderuit | iTunes | 6 | 02-01-11 18:04 |
Verstuurde mails vanaf iPhone synchroniseren naar Outlook | Serena | iPhone algemeen | 0 | 16-04-09 15:07 |
[Synchroniseren] Afspraak komt op verkeerde dag.. | the-edge | iPhone algemeen | 1 | 28-12-07 11:10 |
|
|