envelop zichtbaar sms verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag krijg ik een envelop rechtsboven in beeld te zien wanneer ik een sms ontvangen heb. Nog nooit eerder gehad of gezien. Vervolgens is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
envelop zichtbaar sms verdwenen
Sinds vandaag krijg ik een envelop rechtsboven in beeld te zien wanneer ik een sms ontvangen heb. Nog nooit eerder gehad of gezien.
Vervolgens is deze sms nergens meer te bekennen en kan ik ze niet meer lezen. Het enigste wat ik aangepast heb is een theme met smbprefs. Dit alweer terug gezet, hier zal het waarschijnlijk niet aan kunnen liggen. Iemand die mij hierbij kan helpen of weet wat dit is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is de Taskbar Notifier, die heb je kennelijk geïnstalleerd vanuit Installer?
|
|||
|
|||
Nee, deze heb ik niet geinstalleerd en staat ook niet tussen de applicaties die ik kan unstallen.
*edit* Ik heb het probleem waarschijnlijk gevonden. Na een aanta smsjes verwijderd te hebben kan ik wel gewoon weer sms ontvangen en is het envelopje weg. Mijn smsbox zat dus vol. Weet niet of het aan t-mobile ligt of aan de ruimte op mijn iphone Toch blijf ik het vreemd vinden dat nog niemand het hierover op het forum heeft gehad. Of is het een nieuwe dienst van t-mobile nu zij ook de iphone leveren..... we zullen zien. Laatst gewijzigd door Pringle; 30-07-08 om 01:00. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS icon verdwenen | photographer-nl | iPhone algemeen | 9 | 05-09-12 23:53 |
Mobiel datanetwerk niet zichtbaar verdwenen ? | AJLA | iPhone algemeen | 12 | 01-03-12 21:52 |
Sms ontvanger zichtbaar | --koen-- | iPhone algemeen | 2 | 16-11-09 15:00 |
sms zichtbaar maken | john wings | iPhone algemeen | 1 | 02-01-09 02:41 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|