Sms ontvanger zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als je een sms ontvangt komt er in beeld te staan sms ontvangen van "naam" en dan kan je kiezen om hem te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms ontvanger zichtbaar
Hallo allemaal,
Als je een sms ontvangt komt er in beeld te staan sms ontvangen van "naam" en dan kan je kiezen om hem te bekijken of dit later te doen. Graag zou ik willen dat de naam van de verstuurder niet in beeld komt. Dus dat er komt te staan: 1 nieuw bericht ontvangen. Is dit mogelijk door 1 of andere hack of iets? Ps. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niks vinden, indien dit onderwerp al vaker langs is geweest mijn excuses. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kijk eens hier ; https://forum.iculture.nl/f8/ap...ockscreen.html
|
|
|||
|
|||
Bedankt! Werkt perfect!
Alleen jammer dat het een los programma is! Indien er geen andere oplossing voor is mag deze op slot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen namen zichtbaar bij SMS en telefoon historie | Joop(ie) | iPhone algemeen | 0 | 01-04-11 23:21 |
Lay-out e-mail bij ontvanger in pc | Roess | iPhone algemeen | 0 | 12-08-10 17:40 |
sms zichtbaar maken | john wings | iPhone algemeen | 1 | 02-01-09 02:41 |
envelop zichtbaar sms verdwenen | Pringle | iPhone algemeen | 2 | 29-07-08 21:06 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|