//

Mijn oude Apple-ID wat een niet meer bestaand E-mailadres is opent zich en vraagt om

Mijn oude Apple-ID wat een niet meer bestaand E-mailadres is opent zich en vraagt om discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oude Apple-ID wat een niet meer bestaand E-mailadres is opent zich en vraagt om het wachtwoord. Dit wachtwoord weet ik niet meer en de ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 07-05-22, 14:14
Sinket Sinket is offline
• iOS 12.3
• Besturingssysteem: macOS

Standaard Mijn oude Apple-ID wat een niet meer bestaand E-mailadres is opent zich en vraagt om

Mijn oude Apple-ID wat een niet meer bestaand E-mailadres is
opent zich en vraagt om het wachtwoord.
Dit wachtwoord weet ik niet meer en de beveiligingsvragen doen het ook niet. Naar het herstel E-mailadres sturen is niet mogelijk daar de beveiligingscode naar dit niet bestaande adres gestuurd wordt.
Nu heb ik een nieuw Appel-ID aangemaakt.
Maar dit nieuwe adres kan niet geopend worden omdat het oude
adres telkens in een zgn. loop terecht kom ?
Terugzetten naar de fabrieksinstelingen lukt niet omdat er idem ook naar mijn oude apple -id word gevraagd.

Hoe los ik dit op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 07-05-22, 17:20
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X

Standaard

Waar of wanneer wordt erom gevraagd?

Edit: ik lees dat je het apparaat al hebt geprobeerd terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Zeer vermoedelijk loop je nu tegen de iCloud lock aan, dit is een anti diefstal beveiliging.

Het beste neem je contact op met Apple en als je kunt bewijzen dat het apparaat door jou aangeschaft is en mogelijk op een andere wijze kunt aantonen dat je eigenaar bent geweest van het mail adres van de Apple id, kunnen ze je misschien wel helpen.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mailadres is al een Apple ID, maar bij wachtwoord vergeten opeens niet meer komerka iCloud 0 26-10-16 18:31
Mailadres @me werkt niet meer tjabba iCloud 2 20-11-12 18:37

Regels voor berichten