iPhone 7 microfoon aanzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn man heeft een iPhone 7. Nu heb ik er een app opgezet waar de microfoon het bij moet doen. Maar ik krijg steeds de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 microfoon aanzetten
Mijn man heeft een iPhone 7. Nu heb ik er een app opgezet waar de microfoon het bij moet doen. Maar ik krijg steeds de melding dat de microfoon aangezet moet worden in instellingen. Dus gekeken bij instellingen, privacy, microfoon. Maar de app staat daar niet tussen. Heb de app ook niet via de appstore erop gezet. Het is een taalapp voor Oekrainse vluchtelingen. Je zegt wat en hij vertaald dat dan naar het Oekrains. Als ik het via Google open doet hij het wel, maar als ik het via Safari doe of via de app zelf dan geeft hij de melding dat de microfoon geen toegang heeft. Hoe kan ik die microfoon aanzetten? Heb getest via de recorder en dat werkt prima.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe heb je die App dan buiten de App Store om geïnstalleerd?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dus dan is het een web-app en had dus Safari toestemming nodig voor de microfoon.
Mooi dat het opgelost is! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan microfoon voor niet aanzetten | Jacqueline1978 | iPhone algemeen | 1 | 23-09-14 18:05 |
Push berichten aanzetten bij iPhone 4Gs | Jangras1 | iPhone algemeen | 4 | 16-04-12 19:13 |
Problemen met aanzetten iphone 2g | tatum76 | iPhone algemeen | 4 | 09-09-09 12:50 |
EDGE aanzetten op iPhone 2G? | KillCruZeR | iPhone algemeen | 1 | 11-04-09 23:41 |
iPhone aanzetten. | criistal | Archief | 4 | 25-02-08 21:51 |
|
|