Niet storen niet op alle apparaten tegelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me met de volgende vraag helpen: ik heb een iwatch, iphone en ipad. Wanneer ik de iphone op niet storen instel gaan alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet storen niet op alle apparaten tegelijk
Wie kan me met de volgende vraag helpen: ik heb een iwatch, iphone en ipad. Wanneer ik de iphone op niet storen instel gaan alle apparaten naar die stand. Is het mogelijk dit per apparaat in te stellen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik het niet, maar ik neem aan dat het een kwestie is van Deel op alle apparaten uitzetten.
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt het niet door ‘delen met andere apparaten “ uit te zetten. Ik had het al niet aanstaan
|
|
|||
|
|||
Dan heeft iemand anders hopelijk nog een idee.
|
|
|||
|
|||
Wellicht door eens 'Delen met andere apparaten' aan- en daarna weer uitzetten op alle apparaten. Het schijnt dat er met de synchronisatie in iCloud dit wel eens kan voorkomen dat je het hebt uitgezet maar het dus niet doordringt tot de andere apparaten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet storen aan/uit schakelen met automatisatie lukt niet | Marc knuts | iPhone algemeen | 0 | 11-11-19 12:43 |
iOS12: welke optie voor niet oplichten scherm? (niet storen melding) | BillSplate | iPhone algemeen | 1 | 20-10-18 23:09 |
Apple ID: gewijzigd, maar niet op alle apparaten | NBP | iCloud | 1 | 15-04-16 11:45 |
Waarom werkt 'niet storen' functie niet? | Auti | iPhone algemeen | 5 | 02-03-13 10:59 |
Ik wil niet dat alle apps op alle apparaten komen. | alfawoman | iPad algemeen | 4 | 26-02-13 22:50 |
|
|