//

Apple ID splitsen met behoud iCloud foto's

Apple ID splitsen met behoud iCloud foto's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Al jaren gebruik ik samen met mijn vriendin hetzelfde Apple ID. Dit ging meestal zonder problemen alleen soms zijn er toch dingen waarbij het ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 10-08-22, 20:08
sanderst22 sanderst22 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows

Standaard Apple ID splitsen met behoud iCloud foto's

Goedenavond,

Al jaren gebruik ik samen met mijn vriendin hetzelfde Apple ID. Dit ging meestal zonder problemen alleen soms zijn er toch dingen waarbij het niet handig is om hetzelfde Apple ID te gebruiken.

We hebben alleen samen enorm veel foto's en video's in onze iCloud staan, samen ruim 30.000 foto's en video's. Als ik nu een nieuw Apple ID aanmaak en die inlog op haar telefoon, dan is ze haar foto's kwijt uit iCloud.

Ik kan geen manier vinden om dit op te lossen. Gedeelde albums lijkt geen oplossing, omdat ik dan de map "recent" niet kan delen en daar staan juist al onze foto's en video's in.

Is er hier iemand met een goed idee om toch 2 Apple ID's te gebruiken, maar met behoud van de foto's?

Ohja downloaden naar iPhone zal niet gaan omdat de aantallen zo groot zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 12-08-22, 20:00
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS

Standaard

Gewoon via ICloud foto delen.

https://support.apple.com/nl-nl/guid...9b98683/icloud
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's in iCloud ook opslaan op harde schijf met behoud van metadata Sfole0r iCloud 0 01-12-20 12:13
Foto: Foto's naar PC met behoud van datum Brokie Muziek, foto & video 5 14-01-18 13:26
Uitleg over contacten delen/splitsen met 2 Iphones in iCloud boergeert iCloud 1 18-07-13 18:46

Regels voor berichten