3g of 1g? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wat denken jullie welke beter is? de 3g of de 1g? gr. Roy...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g of 1g?
wat denken jullie welke beter is?
de 3g of de 1g? gr. Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is moeilijke te zeggen omdat FW 2.0.x nog niet zo stabiel is als 1.1.4 op de 1G.
Als we een goede stabiele 2.x.x fw hebben is de vergelijking makkelijker te maken. |
|
||||
|
||||
Bedenk wel dat de iPhone 3G (nog) last heeft van problemen. Denk aan het bereik, 3G snelheid en haarscheurtjes in de behuizing. Daarbij is de 2.0.* firmware nog steeds erg slecht in vergelijking met firmware 1.1.4.
|
|||
|
|||
maar ik hoor dat er zoveel problemen zijn met het ontvangs enz.
daarom twijfel ik erover of ik wel een 3g moet kopen. heb jij hier ook last van? |
|
||||
|
||||
kwa kwaliteit de 1G kwa mogelijkheden toch echt de 3G
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Woon je in een stad in de randstad, of in de dorpen langs de belangrijkste snelwegen in de randstad zul je weinig problemen hebben met 3G. Woon je echter in de achterhoek, en niet in de buurt van een van de steden daar, kun je een probleem krijgen met je 3G ontvangst. Bekijk de kaart van T-Mobile goed (UMTS / 3G ontvangst) en kijk goed naar slechtedekking.nl, en dan voornamelijk naar de gebieden waar je vaak komt. Ik moet wel zeggen, mijn 3G bereik is beter dan met mijn oude MDA pro van 2+ jaar oud. Bij mijn schoonouders thuis (gem Moerdijk) had ik met mijn oude tel binnen geen 3G, met mijn iPhone 3G weldegelijk. Al met al: kijk vooral naar design (wat vind je mooier) en kom je veel in gebieden waar normaliter gewoon 3G ontvangst zou moeten zijn, of neem je genoegen met altijd en overal (zeer traag) gprs snelheid. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|