youtube hoe???? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn 3G het youtube icoon aanklik kom ik op de site en als ik dan een filmpje aanklik krijg ik een melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
youtube hoe????
Als ik op mijn 3G het youtube icoon aanklik kom ik op de site en als ik dan een filmpje aanklik krijg ik een melding over een data applicatie ofzo...
Hoe kan ik youtube gebruiken....??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou gewoon moeten werken, is een applicatie die is meegeleverd en je heft er verder niet voor bij te installeren.
Heb ik tenminste vanaf dag 1 nooit gemoeten, wen werkt altijd |
|
||||
|
||||
Hij hoort idd standaard te werken. Reboot je iPhone eens. Als dat niet helpt restore hem eens een keer.
|
|||
|
|||
Ik heb dat ook, er staat er is een mobiele data verbinding nodig is of een Wi-Fi verbinding. Via Wi-Fi werkt ie goed.
Hoe zit het nu met youtube ? Moet het ook anders gaan dan. Ik heb niks aan mijn telfn veranderd. TMoble met onbeperkt internet |
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat je een verbinding hebt (via Wi-Fi of 3G)?
|
|||
|
|||
Wi-Fi kan ik in en uitschakelen, bij aan: geen probleem
3G teken zie ik hier niet altijd, dus dan zal het gprs zijn , maar dan werkt ie niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu maar hopen dat ik regelmatig 3G aantref dan. |
|
||||
|
||||
Via GPRS zou het downloaden van filmpjes wel erg veel geduld vragen (en van streamen zou al helemaal geen sprake zijn). Vandaar dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube | Rach31 | iPhone Apps | 2 | 14-02-11 16:47 |
Hoe maak je youtube.nl als default? | rob_s | iPhone algemeen | 1 | 03-05-08 23:23 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
Youtube? | DertKesh | Archief | 1 | 02-01-08 23:21 |
1.0.2 en Youtube | bomsize | Unlock [archief] | 2 | 28-10-07 21:58 |
|
|