//

IOS 16 en Apple TV remote keyboard

IOS 16 en Apple TV remote keyboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle iPhones bij mij thuis zijn nu op IOS 16. Ook de Apple TV heb ik een update gegeven. Nu heb ik het probleem dat ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 17-09-22, 20:26
jhjonker jhjonker is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows

Standaard IOS 16 en Apple TV remote keyboard

Alle iPhones bij mij thuis zijn nu op IOS 16. Ook de Apple TV heb ik een update gegeven. Nu heb ik het probleem dat wanneer ik iets langs moet invullen op de Apple TV dat ik dan dit niet meer kan kopiëren en plakken via een iPhone die op IOS 16 is. Het werkt nog wel met een iPad die op 15.7 draait. Het probleem zit hem dus niet in de nieuwe versie van de Apple TV, maar in IOS 16.
Gewoon typen op de iPhone naar de Apple TV werkt wel. Ik zie dan de tekens verschijnen op het TV scherm. Iets kopiëren op de iPhone en dit te plakken in het invul vak op de Apple TV werkt echter niet.
Hebben meer mensen dit? Ik weet ook niet hoe ik dit probleem kan melden bij Apple, zodat het meegenomen kan worden in een nieuwe update. bij een crash heb je de mogelijkheid om een dump te sturen, maar bij dit kan het niet en je kunt Apple niet benaderen via e-mail.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple tv 2 keyboard rickr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 21-11-15 17:55
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? ibert iPad algemeen 11 26-10-10 00:37

Regels voor berichten