apple tv 2 keyboard discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje, heb een apple tv 2 en wil hem opnieuw jailbreake maar heb de remote niet is het mogenlijk om dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple tv 2 keyboard
Hallo,
Ik heb een vraagje, heb een apple tv 2 en wil hem opnieuw jailbreake maar heb de remote niet is het mogenlijk om dit alsnog te doen met een bluetooth keyboard? groetjes rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De jailbreak voer je uit met Seas0npass op een Mac of PC.
|
|
|||
|
|||
Ja dat snap ik, maar op een gegeven moment zegt seasonpass druk op enter en play/pause tegelijk maar aangezien ik die remote niet heb lukt dat niet. Daarom vraag ik of dat ook met een bluetooth keyboard kan omdat ik de apple tv wel kan instellen op tv toen die net geupdate was.
|
|
|||
|
|||
Dat is om het ding in DFU mode te zetten. Dat gaat niet lukken met een Bluetooth toetsenbord.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
magic mouse en apple wirless keyboard | jannickipad3 | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-08-12 01:19 |
Ipad 1 met apple wireless keyboard | debruijn1988 | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 06-10-11 14:06 |
Apple Wireless Keyboard Azerty | bananarip | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 19-08-11 16:23 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
|
|