//

Topic met fake serials een optie?

Topic met fake serials een optie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb neppe pro2 AirPods. Dat weet ik door iOS 16.1.1 Het enige wat me opgevallen was was dat het dekseltje wiebelig was. Vandaag, bewust ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 01-12-22, 00:45
brucio brucio is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows

Standaard Topic met fake serials een optie?

Ik heb neppe pro2 AirPods. Dat weet ik door iOS 16.1.1
Het enige wat me opgevallen was was dat het dekseltje wiebelig was. Vandaag, bewust van het neppe, gaan speuren. En kom je zo toch 5 op het eerste, tweede en derde gezicht goed uitziende mankos. Alleen als je alles op n rijtje naloopt kom je erachter.
Maar lang verhaal kort: ik checkte het serienummer en Apple geeft akkoord dus denk je dat je goed zit. Maar de producenten van die dingen kunnen natuurlijk 1 valide serienr pakken en daar 10.000 van maken. Is er een site en zo niet is t een optie daar een topic van te maken? Of is de angst voor paniek serials neer plempen groter dan de noodzaak? Ik weet dat als je alles stapje voor stapje napluist je er wel achter komt maar toen ik geloofde dat ze echt waren vond ik niks en toen ik twijfelde vond ik na veel gegoogle eerst 1 maybe, later nog wat maybes, ging alles uit elkaar halen en lezen en vond toch iets omdat er twijfel kwam tot ik overtuigd was dat ze fake waren en er echt in dook en op dingen stuitte dat ik dacht duuuh. Ofwel je kijkt met andere ogen als je het wel gelooft dan als je weet dat t niet zo is. Mooi lang verhaal maar Missch bestaat zo'n blacklist van serials al. Nja ik hoor t wel 😵*💫🙃 doorslaggevend was artikel op fab magazine
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 01-12-22, 11:48
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X

Standaard

Heb je een linkje van dat artikel?

Deze plagiaat is echt een plaag. Ik zat ook een tijdje te speuren voor een 2e hands setje AirPods Max maar ben daarmee gestopt omdat het kennelijk zo is dat OEM niet meer van namaak te onderscheiden is (voor de leek) Sommige eerlijke adverteerders zetten dat er netjes bij, maar ja vast niet iedereen zal eerlijk zijn.

De serial op de site van apple invullen geeft nu ook al geen zekerheid meer (er wordt idd gebruik gemaakt van bekende OEM serials die worden dan op de verpakking afgedrukt) dus dan ben je overgeleverd aan je eigen expertise.

Destijds met de gewone (bedrade) AirPods ben ik maar gewoon gestopt die te kopen bij third party. Zelfs de ict van mijn werk leverde namaak. Niet meer van echt te onderscheiden, maar je hoort het wel als je ze naast elkaar gebruikt….. En ik heb geen OEM AirPods Max liggen om het even mee vergelijken als ik ergens een 2e hands wil kopen.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Real or fake ment10 iPhone algemeen 7 11-10-12 20:59
Fake mail? Gek iPhone algemeen 3 29-09-12 16:43
fake sms DrDecibel Jailbreak apps en thema's 6 11-03-11 21:29
fake 4.2 corne67 Jailbreak apps en thema's 0 14-02-11 21:47
real or fake mcenet Archief 6 30-12-09 22:50

Regels voor berichten