//

Google zoeken op terug knop steeds weer boven aan de pagina terug

Google zoeken op terug knop steeds weer boven aan de pagina terug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond ik heb een probleem in Safari op mijn iPhone 13. ik gebruik iOS 16. als ik in safari een Google search doe en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-23, 21:12
onair's schermafbeelding
onair onair is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 64
Standaard Google zoeken op terug knop steeds weer boven aan de pagina terug

Goede avond ik heb een probleem in Safari op mijn iPhone 13. ik gebruik iOS 16. als ik in safari een Google search doe en daar een zoek opdracht invul dan komt er een hele lijst met pagina’s. ik scroll naar beneden en open dan bijvoorbeeld de 10 de zoek opdracht. Als ik die gelezen heb en ik op de terug knop druk om de Google zoek opdrachten weer te bekijken dan kom ik steeds weer terug boven aan de pagina van Google. Dus ik moet telkens weer helemaal naar beneden scrollen om weer bij de laatste pagina te komen die ik net al bezocht heb. Ik snap er niks van ik heb nog 1 iPhone exact het zelfde in gesteld in Safari als ik daar in Google een zoek op dracht in vul en tik daar een website aan en ga dan weer terug dan kom ik altijd weer bij de laatst bezochte website uit in de Google search machine.
Hoe krijg ik dit weer goed ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google keep crashed steeds terug naar sprinboard Xplod iPhone Apps 1 17-02-14 02:27
[Safari] pagina springt steeds naar boven ballegooier iPhone algemeen 5 25-01-14 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.