Browser/internet applicatie problemen zwarte pagina"s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mij toestel is een Iphone 13 Pro. Sinds een hele tijd laden mijn pagina's niet meer goed waardoor het soms onmogelijk is nog op www ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Browser/internet applicatie problemen zwarte pagina"s
Mij toestel is een Iphone 13 Pro.
Sinds een hele tijd laden mijn pagina's niet meer goed waardoor het soms onmogelijk is nog op www te surfen. De boven en onderkant van de pagina vertonen dan zwarte blokken en de tekst lijkt zich te verhalen als ik probeer te scrollen. Als ik alle openstaande applicaties verwijder door via de linkerbenedenhoek alles weg te vegen, lukt het soms tijdelijk weer wel, maar vaak na een paar seconden weer hetzelfde probleem. Ik kan niet zeggen of het bij bepaalde sites is, volgens mij soms zelfs in de zoekacties in google. Ik probeerde safari en chrome, bij beide browsers hetzelfde probleem. Ik heb ook al een hard reset gedaan en dan de backup van de gsm terug gezet. Niets lijkt te helpen Update: het is steeds wanneer ik vanuit de browser vertrek, dus niet op LinkedIn, fb of andere apps. Laatst gewijzigd door Dirkteur; 03-01-23 om 20:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad browser scherm hevig verstoord, zwarte blokken, flikkeren | Pescador | iPad algemeen | 0 | 20-09-20 11:03 |
Zwarte bovenkant internet | majuma | iPad algemeen | 5 | 03-05-15 15:18 |
"Pagina openen niet mogelijk" | jefta | iPhone algemeen | 2 | 30-11-12 19:28 |
Onbekende applicatie will zich installeren. Grijs "loading" icoon. WTF? | didgiman | iPhone algemeen | 1 | 17-07-09 12:16 |
|
|