"Pagina openen niet mogelijk" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sind enkele weken krijg ik de volgende melding tijdens het bezoek van een specifieke website op mijn iPhone 4: "Pagina openen niet mogelijk. Safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Pagina openen niet mogelijk"
Goedemiddag,
Sind enkele weken krijg ik de volgende melding tijdens het bezoek van een specifieke website op mijn iPhone 4: "Pagina openen niet mogelijk. Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert." Het vreemde is, dat ik deze website voorheen wel altijd kon openen. Dit probleem doet zich alleen maar voor als ik op het mobiele netwerk aan het surfen ben. Via Wi-Fi is het geen enkel probleem. Vervolgens op de iPhone 4 van mijn vriendin gekeken en hier blijkt het zelfde probleem te zijn. Bij navraag bij meerdere vrienden met iPhone's krijg ik te horen dat ze deze website allemaal gewoon kunnen bezoeken.
Via een alternatieve browser is het ook gewoon mogelijk om deze website te bezoeken. Waar kan dit probleem vandaan komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Draait die alternatieve browser ook op je iPhone?
|
|||
|
|||
Ja, ik heb de Opera Mini Web browser-app gedownload. Hierin kan ik deze pagina gewoon openen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|