//

enquete: iPhone 5 "naakt" of met case/screenprotector/sleeve/pouch?

enquete: iPhone 5 "naakt" of met case/screenprotector/sleeve/pouch? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met mijn vorige iPhone's vaak cases en/of bumpers (evt icm screenprotector) gebruikt. Maar ik vind het design van m'n iPhone 5 veel te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-11-12, 08:15
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard enquete: iPhone 5 "naakt" of met case/screenprotector/sleeve/pouch?

Ik heb met mijn vorige iPhone's vaak cases en/of bumpers (evt icm screenprotector) gebruikt.
Maar ik vind het design van m'n iPhone 5 veel te mooi om daar van die lelijke cases of bumpers om te doen.
De eerste paar weken van mijn iPhone 5 heb ik wel een bumper/case gebruikt, maar vond het al gauw bulky aanvoelen of gewoonweg lelijk eruitzien. (ik heb wel 5 cases/bumpers getest de 1ste paar weken).

Apple ontwerpt een prachtige (dunne!) iPhone 5 met een design om van te smullen en wat doet de consument vervolgens; die gooit er soms de meest lelijke of bulky cases/bumpers eromheen. Lijkt me nooit de bedoeling geweest van het ontwerp-team van Apple, "kom, laten we een hele mooie dunne iPhone 5 maken, zodat vervolgens de consument er een veelal lelijke (plastic) case omheen kan doen zodat ie lekker bulky aanvoelt en het design aantast"

Ik geniet nu al ruim 3 weken met een ''naakte'' iPhone 5 en geniet hier elke dag van. met een echt ''naakte'' iPhone 5 kan je, in mijn ogen, pas echt genieten van het design (+ formaat en lichtgewicht).


Ik ben benieuwd naar iPhone 5 gebruikers hier op het forum; gebruiken jullie bumpers/cases/pouch of ook ''naakt"?

Laatst gewijzigd door Geert1976; 25-11-12 om 08:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-12, 08:50
Vrossifan46 Vrossifan46 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 5
Standaard

Ewel dat wou ik nu eigelijk ook juist vragen,maar Geert was me voor. Ik zit eigenlijk ook me die vraag. Tot op heden heb ik alle Iphones gehad (ik wacht spijtig genoeg nog op men 5 ), maar nog nooit had ik er zo hard over nagedacht om hem te gebruiken zonder case. Het design is echt enorm,enorm mooi hé. Ik overweeg om zo'n zagg invisable shield te kopen. Met dat blijft het design en het gewicht toch min of meer op het zelfde niveau. Ik ben er echt nog niet uit. Ik ben ook heel curieus naar jullie reacties.
  #3  
Oud 25-11-12, 09:19
Kris1986 Kris1986 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 144
Standaard

Ik heb de Spigen Glas tR op de voorkant hangen (screenprotector) en deze is wel een aanvulling voor de iPhone 5.

Van cases heb ik:
- Flipper case (Ultra slim)
- Metal cover (Metal effect) met screenprotector bij (die ik niet nodig heb)
- Crystal cover (Ultra slim)

Allemaal van het merk Puro (toevallig daar gevonden wat ik zocht toen). Heb nu de Crystal cover erop, deze is donker maar doorschijnend dus je ziet het design nog. Is van zeer zachte plastiek en is eigenlijk meer voor krassen want hij is echt wel heel dun. Dus bulk krijg je er niet mee.
  #4  
Oud 25-11-12, 09:31
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Ik kies toch wel voor wat bescherming zijnde een screenprotector en een flip case.
Hij is gisteren als gevallen de 5 en zonder case mag ik niet denken welke de gevolgen misschien zouden zijn geweest.
  #5  
Oud 25-11-12, 10:06
Reiko Reiko is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Gent
Berichten: 77
Standaard

Ik gebruik die van mij met een front en back protector. Op het werk in een sleeve om hem iets of wat te beschermen van stof. Buiten het werk zit hij in zo'n siliconen case... tegen het vallen maar ook omdat hij dan minder glad aanvoelt en ik er betere grip op heb!
  #6  
Oud 25-11-12, 10:35
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hem in een ocoat van ozaki en een screenprotector. Blijft die super compact!!
  #7  
Oud 25-11-12, 10:46
Eric11 Eric11 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 74
Standaard

Gewoon lekker kaal
  #8  
Oud 25-11-12, 10:48
Pamas Pamas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Soest
Berichten: 37
Standaard

Ik heb alleen op de achterkant een 'screenprotector' voor de rest lekker kaal.
  #9  
Oud 25-11-12, 11:47
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Ik ga ook voor 'naakt & kaal', dan kan ik er gewoon het meest van genieten!
  #10  
Oud 25-11-12, 12:55
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Ik ging ook voor "lekker" kaal. Na 5 uur viel ie uit mijn handen van zo'n 15 cm op tafel. Hij is nu beschadigd aan de linker bovenhoek, een paar krassen in het aluminium.
Hij is ongelooflijk mooi naakt , maar oh toch zo gevoelig aan schade.
Mijn vorige gsm, een Nokia 700 is ontelbare malen gevallen en van veel grotere hoogtes, daar was niets aan te zien.
Dus, nu zit ie in een Belkin en daar gaat ie niet meer uit, tot ik de Miniot ontvang
  #11  
Oud 25-11-12, 15:25
Ver$uZ Motorsport Ver$uZ Motorsport is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 74
Standaard

Ik twijfel ook erg aan een bescherming van de iPhone, de 3GS heb ik meestal ook beschermd met silicon cases voor zijkanten en achterkant. En op scherm zo beschermstickers tegen krassen omdat ik in de bouw zit...

Voor de 5 zou ik zien voor een Flip case en screenprotector. Maar ik weet nog niet welke juist... Pfff

De 5 oogt mooi maar moet mooi blijven en optimaal blijven ook dus wil ik die beschermen
  #12  
Oud 25-11-12, 20:21
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Ik heb nog nooit een bescherming rond de iPhone gedaan en ook geen screen protectors. Ik zorg er wel voor dat ik nooit geen sleutels of wat dan ook in dezelfde broekzak steek. Tot hiertoe heb ik nog maar 1 keer pech gehad met een val vanuit men broekzak met een kapot scherm tot gevolg.
  #13  
Oud 25-11-12, 20:27
Sjaakafhaak Sjaakafhaak is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: 050
Berichten: 194
Standaard

Naakt........
  #14  
Oud 26-11-12, 00:42
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Een hoesje van muvit met een transparante achterkant.welke wel niet krasgevoelig lijkt maar het toestel word wel beschermt ,en een screnprotector vooraan. Zou graag een slave nemen maar dan moetik ook een screenprotector vinden voor de backside,en wil eerst weten of de alu rand dan niet gaat beschadigen door in en uit glijden in de slave.. ( dit bericht typ ik lekker op mijn iphone5
  #15  
Oud 26-11-12, 08:27
pazzuzzu pazzuzzu is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

ik heb de Griffin Survivor Extreme Duty Case. Spuug lelijk en veranderd totaal de unieke stijl en vorm van m'n 4S maar beschermd zoals geen ander. Ik heb deze nodig voor m'n werk anders zou m'n Iphone het geen dag overleven. (stoten, vocht & stof). Thuis ontdoe ik 'm dan ook van de case.
  #16  
Oud 27-11-12, 00:40
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

Ik had voor mijn IPhone 4 een Case Mate en een losse screen protector van Muvit en dit tot volle tevredenheid.
Heb maandag een nieuwe IPhone 5 gehaald en dus maar gelijk een transparante Case-Mate Barely There en een Muvit screenprotector besteld die woensdag geleverd worden. Ben benieuwd.
  #17  
Oud 29-11-12, 23:28
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimus Bekijk bericht
Ik had voor mijn IPhone 4 een Case Mate en een losse screen protector van Muvit en dit tot volle tevredenheid.
Heb maandag een nieuwe IPhone 5 gehaald en dus maar gelijk een transparante Case-Mate Barely There en een Muvit screenprotector besteld die woensdag geleverd worden. Ben benieuwd.
vandaag ontvangen dankzij de super post BePost....grrrr
case past perfect en ziet goed uit, voelt ook goed aan, dus ben er heel tevreden mee.
  #18  
Oud 30-11-12, 23:46
Ipadistop Ipadistop is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 146
Standaard

Je kan een doorzichtige hoesje kopen
  #19  
Oud 01-12-12, 02:05
Dylo Dylo is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard

Case van SwitchEasy nude incl. voorzijde en achterzijde skinprotector.
Wegens ring aan m'n rechterhand is hij gevoelig voor krassen volgens verkoper. Kwam er ook veelvuldig tegen aan en heb daardoor maar voor een case gekozen.

Tot nu toe een goede en veilige keuze !
  #20  
Oud 01-12-12, 10:41
Rick0313 Rick0313 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard

Thuis en in het weekend lekker naakt, vind t een prachtig toestel.
En op et werk een flipcase
Ik werk op de bouw weet iemand misschien een mooi hoesje die ervoor zorgt dat ie een stootje kan hebben als ik ergens tegenaan stoot ofzo ??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." zozamis Unlock 10 21-12-11 20:48
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Case SwitchEasy Nude "plakt" op iPhone DjRobin2 iPhone algemeen 5 21-06-11 19:54
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.