Xr: microfoons werken, maar slecht tijdens FaceTime. Oplossing? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel van dit topic aangeeft: na de bekende controles te hebben uitgevoerd, blijkt dat de microfoons van mijn Xr correct werken. Maar tijdens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xr: microfoons werken, maar slecht tijdens FaceTime. Oplossing?
Zoals de titel van dit topic aangeeft: na de bekende controles te hebben uitgevoerd, blijkt dat de microfoons van mijn Xr correct werken. Maar tijdens FaceTime matig tot slecht. Ook als ik de modus 'Stemisolatie' heb gekozen.
Wat zou dan de oorzaak van de matig tot slecht werkende microfoon tijdens FaceTimen op deze Xr kunnen zijn? En vervolgens de oplossing? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22-12-22 om 21:55 ---------- Ondertussen aan het verder zoeken naar de oplossing van dit probleem. Dit artikel biedt wellicht aanknopingspunten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat het schoonmaken van de toegangen van de microfoons tot verbetering heeft geleid.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle microfoons iPhone 5c werken niet | Hyl1981 | iPhone algemeen | 4 | 08-10-15 21:25 |
Tip: Oplossing voor slecht reagerende Homebutton iPhone4 iOS4 | Vanstra | iPhone algemeen | 27 | 21-08-13 23:05 |
Slecht bereik misschien oplossing. | wimpie85 | Odido (T-Mobile) | 6 | 10-07-11 10:33 |
Hardware: De oplossing voor een slecht GPS signaal vind je hier! | wout76 | iPhone Navigatie | 0 | 16-08-09 21:59 |
|
|