//

iPad browser scherm hevig verstoord, zwarte blokken, flikkeren

iPad browser scherm hevig verstoord, zwarte blokken, flikkeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Het scherm van mijn iPad series 5 (2017) doet raar. Alle sites die ik in Safari open zijn hevig verstoord: de indeling wordt verstoord, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-20, 11:03
Pescador Pescador is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard iPad browser scherm hevig verstoord, zwarte blokken, flikkeren

Goedemorgen,

Het scherm van mijn iPad series 5 (2017) doet raar. Alle sites die ik in Safari open zijn hevig verstoord: de indeling wordt verstoord, bedekt met zwarte en witte blokken en blokjes, sommige letters zijn verstoord en verschillende onderdelen flikkeren. Dit gebeurt voor alle sites die ik probeer te openen dus het ligt niet aan de site. Het gebeurt ook in andere browsers (Chrome, Firefo) dus het ligt niet specifiek aan Safari. Andere apps werken wel goed behalve dat is sommige apps af en toe wat flikkert. Ik heb de iPad teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar dat helpt niet. Ik heb de iPad geupdate naar de laatste iOS maar dat helpt ook niet. De problemen zie je ook terug in screenshots (zie attachment) dus de iPad kan zelf zien dat hij niet zo lekker bezig is.

Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Groeten,
Pescador
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0001.PNG‎ (264,1 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: png IMG_0002.PNG‎ (435,7 KB, 5x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch, zwarte vlek in het scherm!! GaRudra Apple Watch algemeen 9 15-08-16 22:59
Zwarte lijnen op iPhone scherm? lukertt iPhone algemeen 2 09-03-15 00:12
Scherm vraag zwarte folie skinnyleffe iPhone algemeen 9 02-09-13 08:11
Iphone 4 zwarte scherm en problemen. furkanovich iPhone algemeen 0 27-05-12 22:04
verlichting laten flikkeren bij nog te lezen sms Nickhelsen Jailbreak apps en thema's 3 27-03-11 00:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.