Scherm vraag zwarte folie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Het gaat hier niet om een iphone maar om een note 2 Er zijn blijkbaar op het iphone forum slimmere mensen dan op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm vraag zwarte folie
Beste
Het gaat hier niet om een iphone maar om een note 2 Er zijn blijkbaar op het iphone forum slimmere mensen dan op het Android forum dus probeer ik het hier Op een note 2 heb ik het glas vervangen door te verhitten en los te prullen. Nu zit op de digitizer een zwarte folie ik Denk zonnewerende ik ben niet zeker. Deze is een stukje verkleurd ik Denk van de hitte Nu is mijn vraag hoe kan ik deze het beste vervangen, met wat voor soort folie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zover ik weet zit op een digitizer geen zwarte folie???
|
|
|||
|
|||
Ik heb het is gezien op een s3 je kon de zwarte folie of wat het ook is er zo aftrekkende en toch werkte het scherm en de touchscreen nog enkel slecht beeld in het licht
|
|
||||
|
||||
Hoezo heb je het glas verhit en vervangen terwijl er op ifixit een duidelijke handleiding staat hoe je heel het scherm kan vervangen?
|
|
|||
|
|||
Ja het glas bij de samsung modellen is enkel bescherming
Dus je verhit het rond de 180 ° dan komt het glas los van de digitizer Maar op die digitizer hangt een zwarte folie en die in wat verkleurt van de hitte En ik vroeg af hoe dat noemt Ik heb het is gedaan op een s3 dan wat de folie gekreukt en heb ik het er af getrokken maar alles wekte nog |
|
|||
|
|||
Je zal je tel maar bij iemand laten maken die het eigenlijk niet goed kan
|
|
|||
|
|||
Ja een volledig lcd voor een note schommelt tas de 150 a 200 euro dit koste 5 euro
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2013 om 18:30 ---------- Wss is het gepolariseerde folie weet iemand dat te koop |
|
|||
|
|||
Misschien op eBay ?
Als het daar niet staat word het Zeer lastig |
|
||||
|
||||
Citaat:
Op ebay vind je die schermen. Ik zou zelf niet weten waar je die folie kan kopen, die zijn niet te verkrijgen. Je kan ook proberen om het glas zo te monteren. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2013 om 22:55 ---------- Citaat:
Wat wil je hiermee zeggen? |
|
||||
|
||||
Het gaat wel niet om een Apple product maar goed om te zien dat we elkaar hier toch helpen! Maar in de toekomst proberen we ons toch meer te richten op de iPhone en iPad hier op het forum Voor nu laten we deze topic nog even open.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 zwarte scherm en problemen. | furkanovich | iPhone algemeen | 0 | 27-05-12 22:04 |
Zwarte iPhone 4 (scherm kapot) ombouwen naar wit. | Merijntje1 | iPhone algemeen | 0 | 21-06-11 21:35 |
Iphone 2G opeens zwarte horizontale dunne lijntjes in scherm? | Inekee | iPhone algemeen | 12 | 15-07-10 10:05 |
Lucht achter scherm-folie | hayphone | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 12-08-08 21:18 |
|
|