//

uitprinten naar Canon t300 serie lukt niet meer

uitprinten naar Canon t300 serie lukt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goede avond , vraagje voor de kleinzoon.Op school gebruiken ze recent een apple Ipad ...de dochter heeft het op school aangekocht ( huren kon ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-03-23, 20:44
FRANCOIS51 FRANCOIS51 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2023
Berichten: 2
Standaard uitprinten naar Canon t300 serie lukt niet meer

goede avond ,

vraagje voor de kleinzoon.Op school gebruiken ze recent een apple Ipad ...de dochter heeft het op school aangekocht ( huren kon ook ) .

op school werden er de nodige programma's opgezet .Zelf ( wat ik wel goed vind ) is de Ipad echt dichtgespijkerd , ze kunnen en zelfs NIETS opzetten ...ik denk dan anders de verantwoordelijke op school niet meer zou kunnen gaan slapen ,wegens teveel problemen.

Enfin de dochter kocht een canon printer uit de t 300 serie ( kom later met het exacte type en ook van de ipad ) .de printer had geen schermpje , dus het was wat zoeken om hem met de modem/router te connecteren , maar het lukte vanop een pc onder windows ...en ja ,na deze installatie zag de ipad de printer staan ...er moest geen app geinstalleerd worden ,trouwens dat konden we ook niet .Dus een taak ,kon hij draadloos afprinten naar de canon printer .

Maar vorige week kwam er melding van een update op de ipad , en die bleef maar komen ..de dochter zei , we kwamen er niet onderuit ...de update werd uitgevoerd .En sinds die update kan hij niet meer printen ....er kwam een rode melding op , dat hij zelfs was uitgelogd ( maar toch zag hij de printer staan)... .Als we verder wilden gaan vroeg hij het apple iD paswoord ...wat wij niet hadden .

Dus ik belde de apple Ipad hulp lijn ...deed mijn verhaal , en die mevrouw zei ...denkelijk is het probleem door de update gekomen ,misschien is er wat misgelopen ...maar dat kan ik zomaar niet zeggen ,geen idee .Maar ze zei ,je hebt dat paswoord nodig ,dus de school contacteren en het vragen, wat de dochter ook heeft gedaan .Paswoord gekregen ,ingevoerd en de rode melding was weg ,blijkbaar terug een connectie .

Jammer genoeg kan hij nog niet printen vanop de ipad , niettegenstaande hij de printer ziet staan ....uitprinten vanop een laptop onder win10 lukt het wel .Ik zei aan de tel . tegen die mevrouw ,ik heb een laptop onder windows en telkens als een update komt , dan hou ik mijn hart vast en dan denk ik ,wat gaat er nu weer niet werken ...en ze zei >>> bij Apple is dat ook zo !!!

sorry voor het lang verhaal ...maar wie heeft een tip om het probleem op te lossen .

groeten,

françois
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-23, 13:43
FRANCOIS51 FRANCOIS51 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2023
Berichten: 2
Standaard

even kom ik terug op mijn vraag /bericht

het betreft een Canon Pixma TS305
de Ipad is model A2602 ....MK2K3NF/a ipad Wi-Fi 64 GB ipad 9the Generation
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchronisatie contacten iphone naar mac lukt niet meer timeforaction iPhone algemeen 7 02-02-15 10:47
importeren van foto's iphone5 naar iphoto lukt niet meer cathyv iPhone algemeen 3 16-08-13 20:16
Windows: epub naar ipad lukt niet meer peerke63 iTunes 0 14-12-12 14:52
Jailbraiken en unlocken lukt niet meer na update naar 3.1.3 ! Diegotjes Archief 18 28-02-10 18:17
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer Anis Muziek, foto & video 0 02-10-09 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.