sms error naar bepaalde nummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 1e genratie iphone met firmware 2 Ik heb sinds kort het vreemde probleem dat ik naar een bepaald nummer geen sms kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms error naar bepaalde nummers
Ik heb een 1e genratie iphone met firmware 2
Ik heb sinds kort het vreemde probleem dat ik naar een bepaald nummer geen sms kan verzenden. Naar alle nummers gaat het gewoon goed, maar naar 1 nummer (tot nu toe) gaat het fout. Nummers staan er gewoon allemaal netjes in met +31 6..... Als ik dan wil versturen begint het balkje te lopen... vertraagd op het einde...en dan geeft ie "fout bij versturen bericht" Iemand anders die ook dit probleem heeft? En belangrijker nog... weet iemand waar door het komt en hoe het op te lossen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen sms versturen bepaalde persoon | JanR | iPhone algemeen | 1 | 11-05-11 00:46 |
Sms op een bepaalde tijd | spookhol | iPhone Apps | 3 | 18-04-11 09:26 |
Windows: Bepaalde nummers verschijnen niet op iPhone | Stevo | iTunes | 4 | 13-01-10 21:17 |
Kan bepaalde sms niet beantwoorden | Sebastiaan | iPhone algemeen | 3 | 21-11-07 10:30 |
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? | shorty | Overige providers Nederland | 4 | 30-10-07 16:37 |
|
|