tijdens gesprek geen display discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op wil hangen na een gesprek , is mijn display zwart. Probeer hem dan uit te zetten doormiddel van aan/uit knop. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdens gesprek geen display
Als ik op wil hangen na een gesprek , is mijn display zwart. Probeer hem dan uit te zetten doormiddel van aan/uit knop.
Weet iemand daar een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet heel even iets geduld hebben
Als je telefoon tegen je oor aan zit, gaat het display uit. Er zit nml een lichtsensor in. Wanneer je op wilt hangen, moet je duidelijk je telefoon bij je oor vandaan houden, en in het licht houden. Dan gaat de display aan en kun je ophangen |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een transpatante sticker ( afneembaar ) als bescherming op geplakt. Misschien is dit wel van invloed op de lichtgevoeligheid. Bedankt cypher21......
|
|
||||
|
||||
Transparante stickers (wanneer niet te dik) zouden geen invloed mogen hebben op de lichtsensor.
|
|||
|
|||
het materiaal dat ik heb gebruikt dus wel, werkt nu (zonder sticker )als een trein...
Verklaart ook de prijs , denk ik |
|
||||
|
||||
Ai, da's wel jammer ja, eigenlijk best irritant.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gesprek valt weg tijdens bellen | Nielsvhulten | iPhone algemeen | 49 | 07-04-11 20:44 |
Problemen met display tijdens bellen | PearLRoX | iPhone algemeen | 4 | 12-08-10 11:23 |
Iphone schakelt tijdens gesprek over op koptelefoon | MJBVrijmoed | iPhone algemeen | 2 | 17-11-09 11:54 |
Tijdens gesprek van 3G naar GPRS? | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 01-10-09 20:34 |
Agenda raadplegen tijdens een gesprek | damnet | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 22:13 |
|
|