notificatie SMS FW2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist FW2.0 geinstalled, werkt allemaal perfect! Alleen....hiervoor had 'k voor de sms applicatie SMSD in gebruik, hiervoor moest ik wat tweakjes doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
notificatie SMS FW2.0
Hallo,
Ik heb zojuist FW2.0 geinstalled, werkt allemaal perfect! Alleen....hiervoor had 'k voor de sms applicatie SMSD in gebruik, hiervoor moest ik wat tweakjes doen waarna het allemaal prima werkte. Na het installeren van de nieuwe FW is de standaard SMS applicatie weer in gebruik aangezien SMSD nog niet werkt. Nu heb 'k het volgende probleem, de hoeveelheid SMSen blijven getoond in mijn dock (dus gemarkeerd als ongelezen). Wanneer ik ze markeer als gelezen dan staat de teller gewoon op 0, maar wanneer ik mijn phone reboot dan komt dezelfde notificatie weer terug. Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op want het is nogal irritant om de hele tijd 800 in je beeldscherm te zien greetz EDIT: Mijn versie is 2.01 Laatst gewijzigd door Sushi; 20-08-08 om 19:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien toch maar even updaten naar 2.0.1 of 2.0.2?
Dan raak je misschien ook van het probleem af. |
|
||||
|
||||
Ik heb geprobeerd het probleem te verhelpen door nogmaals te restoren, probleem bleef hetzelfde.
Vervolgens alle oude smsen verwijderd; conclusie: probleem opgelost! *Slotje* |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht | GVT | iPhone Apps | 1 | 04-11-10 09:57 |
SMS Notificatie Weghalen Bij Beginscherm | Bas Koole | Archief | 1 | 10-02-09 15:59 |
hoe updaten naar fw2.1 ipv fw2.2? | hakphone | Archief | 1 | 01-12-08 22:16 |
T9 uitzetten op 3G FW2.0.1 | cartman | Archief | 14 | 26-08-08 20:17 |
SMS notificatie | webmen | Archief | 4 | 23-03-08 17:36 |
|
|