Niet storen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de focus Niet storen komen er toch meldingen met geluid van whatsapp alhoewel niet ingesteld...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet storen
In de focus Niet storen komen er toch meldingen met geluid van whatsapp alhoewel niet ingesteld
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Open WhatsApp op uw apparaat. Ga naar het menu Instellingen in WhatsApp (meestal toegankelijk door op het menupictogram met drie stippen te tikken). Selecteer "Meldingen" of "Meldingen en geluiden" uit de opties. Zoek naar de instelling "Geluid" of "Meldingsgeluid" en tik erop. Kies "Geen" of "Stil" terwijl de melding klinkt voor WhatsApp. Sla de instellingen op en sluit de WhatsApp-app af. |
|
|||
|
|||
Thanks! Opgelost
|
|
|||
|
|||
Probleem niet opgelost via meldingen. Ik wil niet dat de meldingen voor whatsapp altijd zit staan, enkel bij focus niet storen. Daar heb ik ingesteld dat meldingen voor whatsapp moeten gedempt zijn tijdens deze focus maar ik krijg toch geluidmelding. Wie kan helpen? Bedankt alvast
|
Labels |
niet storen, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS12: welke optie voor niet oplichten scherm? (niet storen melding) | BillSplate | iPhone algemeen | 1 | 20-10-18 23:09 |
Niet storen | Joeri75 | Apple Watch algemeen | 4 | 27-05-15 09:34 |
Níet storen SMS | Werner1963 | iPhone algemeen | 0 | 08-11-14 11:04 |
iPhone: Niet storen: favorieten | Etto | Jailbreak | 4 | 12-06-13 15:05 |
Niet storen | KvdS | iPhone algemeen | 3 | 19-09-12 22:43 |
|
|