//

overzetten gegevens naar nieuwe iphone

overzetten gegevens naar nieuwe iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 11 maar ik zit onder het apple id van mijn vrouw. Nu heb ik een Iphone 12 gekregen van het werk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-23, 20:07
yecora yecora is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2023
Berichten: 1
Standaard overzetten gegevens naar nieuwe iphone

Ik heb een Iphone 11 maar ik zit onder het apple id van mijn vrouw.
Nu heb ik een Iphone 12 gekregen van het werk en wil ik mijn inhoud van de Iphone 11 kopieren naar de Iphone12.
Ik zou op de nieuwe een eigen apple id willen aanmaken en mijn huidige gsm nummer ook willen toevoegen.
Ik heb op de nieuwe iphone 12 een nummer van het werk gekregen.
Dus het nummer van mijn werk en mijn privenummer op de iphone 12.
Om het nog ingewikkelder te maken zijn dit 2 verschillende operators
Welke stappen volg ik best ?

Dirk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-23, 17:30
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ok, ik probeer eea te tikken.
om te beginnen (maar dat wist je al) een appleid is een persoonlijke id. dus nooit, nooit nooit een apple id delen met een ander. Vroeger of later krijg je dan gedoe.
Maar daar zit je nu al.

Ik zou persoonlijk beginnen met een heel nieuw apple id voor jezelf en daar de nieuwe telefoon mee als nieuw toestel installeren.
dan maak je samen met de appleid van je vrouw een gezinsdeliing aan. Binnen de gezinsdeling kan je verschillende dingen delen.

Apps die gekocht zijn met de andere appleid kan je ook zonder opnieuw te kopen installeren op jouw id. (ga daarvoor binnen de app store naar id-aankopen-gezinsaankopen en niet direct naar de app en opnieuw kopen).

Nadat je de telefoon nieuw geinstalleerd hebt met een nieuwe apple id kan je hem gaan inrichten naar eigen smaak met je eigen id (dat is de zure appel die je door moet als gevolg van het delen van een appleid).
  #3  
Oud 01-06-23, 22:09
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Toch wel weer jammer dat als je de moeite neemt om een uitgebreid antwoord te schrijven. je vervolgens niets meer hoort. Je vraagt je dan werkelijk af waarvoor je het doet. Vroeger was dit nog wel een leuk forum, maar helaas.
  #4  
Oud 25-10-23, 13:32
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Dit is voor mij ook de reden om geen vragen meer te beantwoorden, de vraagsteller geeft daarna geen respons of zijn/haar probleem is opgelost o.i.d. Of wat ze heeft gedaan om het op te lossen.
  #5  
Oud 25-10-23, 13:49
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Was toch wel een leuke tijd toen dit forum nog een beetje leefde, of niet dan. Nu is het meer een ten dode opgeschreven "plek van vroeger" op het web. Vandaar dat iculture nooit de moeite heeft genomen tijd in het forum meer te stegen. Die wisten al dat het ten dode opgeschreven wat. Tijdverspilling om hier nog uitgebreid mensen te helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps en gegevens van oude iPhone overzetten naar nieuwe apeka iPhone algemeen 2 19-11-17 10:44
Gegevens overzetten naar nieuwe iPhone. nance30 iPhone algemeen 4 18-09-14 13:21
Gegevens overzetten naar nieuwe ipad Mandy1985 iPad algemeen 2 06-11-13 14:33
overzetten gegevens iphone 4s naar nieuwe pc reverser iPhone algemeen 0 19-10-13 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.