//

Herinnering op tijd én locatie

Herinnering op tijd én locatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een manier om een geluidje op een bepaalde tijd te laten spelen, maar alleen als ik thuis ben. Dit is ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 05-08-23, 18:22
Heaventree Heaventree is offline
• iOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS

Question Herinnering op tijd én locatie

Ik ben op zoek naar een manier om een geluidje op een bepaalde tijd te laten spelen, maar alleen als ik thuis ben. Dit is voor mijn assistentiehond, die dan een taak moet uitvoeren als hij het geluidje hoort. Maar wel alleen thuis, niet als ik in een supermarkt loop bijvoorbeeld. Dit leek me niet moeilijk, maar dat viel me vies tegen. Wat ik al geprobeerd/bekeken heb:

1. De herinneringen app. Hierin krijg ik het alleen voor elkaar om een herinnering op een bepaalde tijd te geven of wanneer ik ergens kom/vertrek. Maar dus niet de combinatie van tijd én locatie.
2. De focus aanpassen op locatie, zodat de meldingen van herinneringen worden stilgehouden als ik niet thuis ben. Ik heb m’n iPhone wel zo ver om een bepaalde focus aan te zetten als ik thuis kom, maar niet wanneer ik vertrek.
3. Op de HomePodMini iets instellen. Nadeel is dat dit dan een wekker wordt, die uitgezet moet worden. Ook heb ik hier nog niet gevonden hoe ik ervoor kan zorgen dat hij het alleen maar doen wanneer ik thuis ben (mijn man zit er niet op te wachten wanneer ik weg ben om elke twee uur een wekker te krijgen).
4. De opdrachten-app. Maar hiervoor mis ik de skills om echt iets te bouwen.

Heeft iemand voor mij hiervoor een tip? Het mag ook een andere app zijn die dit wel kan doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 13-08-23, 16:20
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 18.0
• iPadOS 18.0
• Besturingssysteem: OS X

Standaard

Is dat dan een activiteit die alleen thuis plaats vindt? En is dat dan altijd op dezelfde tijd of zijn dat verschillende tijden?
Oud 13-08-23, 21:37
Heaventree Heaventree is offline
• iOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS

Standaard

Alleen thuis en altijd op dezelfde tijdstippen.
Oud 14-08-23, 09:41
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 18.0
• iPadOS 18.0
• Besturingssysteem: OS X

Standaard

Of de Opdrachten app of de agenda app zouden je hierbij moeten kunnen helpen.
En op Youtube staan veel filmpjes over de Opdrachten app.

https://www.youtube.com/results?sear...ten+app+iphone
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hue lamp aan op locatie en na ingestelde tijd Mtchll iPhone accessoires en onderdelen 0 03-09-15 23:48
verkeerde huidige locatie, tijd verkeerd steve001 iPhone algemeen 8 18-12-11 17:32

Regels voor berichten