//

Backup gekoppeld apparaat

Backup gekoppeld apparaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 2 weken geleden nieuwe iPhone geďnstalleerd 14 pro Max. Daar ik op mijn “oudere de “ te weinig geheugen had om van whatssapp volledige back-up ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 12-08-23, 08:13
Polo13 Polo13 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows

Standaard Backup gekoppeld apparaat

2 weken geleden nieuwe iPhone geďnstalleerd 14 pro Max. Daar ik op mijn “oudere de “ te weinig geheugen had om van whatssapp volledige back-up te maken. Alles vlot gelopen ging supervlot. Whatsapp “ gekoppeld “. Nu afgelopen weekend bleek dat je dan je locatie op je nieuwe toestel niet kan delen alsook dat hij nieuwe namen niet overneemt uit je adresboek op je nieuw toestel dus je blijft de nummer zien. Nu doordat ik plots naar de andere kant van de wereld moest niet de kans gehad om los te koppelen.

Nu blijkt dat jij na 14 dagen hij automatisch loskoppeld , en je opnieuw moet inloggen. Net de dag dagboek 18u op een vliegtuig zat.

Gevolg :

Oude toestel heeft back-up tot 2/2022, log je opnieuw in staan alle gesprekken erin behalve die van de laatste 14 dagen.

Log je terug in in op nieuw toestel geeft het enkel de gesprekken weer van de afgelopen dag.

Nu na veel probeersel ervoor gekozen op mijn nieuw toestel een volledige reserve copie 160 Giga te installeren van 2 dagen geleden ( is nu al 15u aan het uploaden ) maar niet zeker dat den alles weer mooi loopt vrees dan ik dan 2 dagen gesprekken kwijt ben. Afwachten.

Mocht iemand tips hebben : graag.

Idealiter kan ik de geschiedenis van beide toestellen samenvoegen , loskoppelen , back-up samenvoegen of weet ik welke optie ….
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Help: Personen aan elkaar gekoppeld CoenG Muziek, foto & video 1 08-11-20 16:28
Macbook gekoppeld aan iPhone 7 Roos1995 iPad algemeen 2 31-03-18 23:36
Eenvoudige groepskalender, niet gekoppeld... Dijkzandt iPhone Apps 0 01-02-15 11:27
Vorige eigenaar nog gekoppeld via gamecenter Jrw iPhone algemeen 2 14-02-14 21:01
Houd itunes je backup bij instellen van nieuw apparaat? borgqueenx iTunes 1 25-03-11 09:20

Regels voor berichten