Houd itunes je backup bij instellen van nieuw apparaat? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een nieuw apparaat aansluit en aangeef hem in te stellen als nieuw apparaat, verwijderd hij dan de backup van het vorige apparaat of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Houd itunes je backup bij instellen van nieuw apparaat?
Als ik een nieuw apparaat aansluit en aangeef hem in te stellen als nieuw apparaat, verwijderd hij dan de backup van het vorige apparaat of niet?
ik wil hem later mischien toch opnieuw instellen met de oude backup. en kan ik een backup handmatig kopieren en veiligstellen, en ook dat itunes hem daarna nogsteeds herkent bij handmatig terugzetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet en heb ervaren verwijderd iTunes geen oude backups. Dit kun je alleen met de hand doen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes backup bij system restore | cronos | iTunes | 1 | 15-01-11 08:36 |
App die bij houd wat je eet? | knrd | iPhone Apps | 5 | 03-06-09 15:30 |
Itunes liep vast bij backup terug zetten | _charlie | iTunes | 2 | 25-01-09 18:23 |
Mac OS X: nieuw wachtwoord in ITunes instellen | iHansD | iTunes | 1 | 17-11-08 19:45 |
|
|