iTunes backup bij system restore discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn laptop nu ruim 1 jaar en Windows wordt wat minder stabiel. Heb een maand na het begin een disk image gemaakt dus ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes backup bij system restore
Heb mijn laptop nu ruim 1 jaar en Windows wordt wat minder stabiel. Heb een maand na het begin een disk image gemaakt dus ik kan Windows zo terugzetten naar een bijna beginstand. Maar wat moet ik precies backuppen m.b.t. iTunes, zodat mijn iPhone apps e.d. niet in de war raken?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit soort acties blijft altijd tricky.... Hier staat bijv. een tutorial over het maken van een iTunes backup.
Ik heb ooit een kopie gemaakt van de map iTunes Media en die later met succes teruggezet. Waar die map zich bevindt kun je zien in iTunes/Bewerken/Voorkeuren/tabblad Geavanceerd.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Houd itunes je backup bij instellen van nieuw apparaat? | borgqueenx | iTunes | 1 | 25-03-11 09:20 |
System vol bij Cydia | Fmkk | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-08-10 14:15 |
Error (6) bij restore van 1.1.3 (iTunes) naar 1.1.1 | whitehouse | Jailbreak [archief] | 6 | 26-03-09 08:21 |
Itunes liep vast bij backup terug zetten | _charlie | iTunes | 2 | 25-01-09 18:23 |
Windows: Backup niet terug te zien bij restore? | fillem | iTunes | 4 | 02-01-09 23:25 |
|
|