Geluid iPhone 15 Pro Max gaat automatisch luider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds twee weken ben ik in het bezit van de iPhone 15 Pro Max. Hiervoor ook altijd iPhone gehad en onderstaand probleem nooit gehad. Sinds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid iPhone 15 Pro Max gaat automatisch luider
Sinds twee weken ben ik in het bezit van de iPhone 15 Pro Max. Hiervoor ook altijd iPhone gehad en onderstaand probleem nooit gehad.
Sinds (ongeveer) een week gaat het volume van de iPhone automatisch naar max. Ik bedoel niet het volume van het afspelen van fimpjes, muziek enz. Maar de meldingsgeluiden, dus bijvoorbeeld het vergrendelgeluid, geluid bij versturen berichten in Whatsapp enz. Via de volumeregelaar bij Instellingen - Horen en voelen zie ik dat het schuifje helemaal links staat. Als ik het schuifje aanraak en nog iets verder naar links zet is het goed. Vergrendelgeluid en andere geluiden zijn weer normaal. Maar na een aantal minuten staat het geluid weer op maximaal. Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt voor de reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone dempt automatisch geluid na update naar 14.2 | robertino | iPhone algemeen | 0 | 13-12-20 12:58 |
Apple Watch SOS geluid gaat automatisch af? | N33D | Apple Watch algemeen | 0 | 16-03-17 11:19 |
Geluid iphone gaat automatisch harder | bzone | iPhone algemeen | 4 | 14-08-12 12:10 |
Geluid rechts luider dan links | gert125 | iPhone algemeen | 4 | 16-02-12 19:07 |
iPhone automatisch geluid zachter en power-off | NvantHoff | iPhone algemeen | 1 | 27-03-09 11:41 |
|
|