iPhone op iOS 17.03 gaat uit in de nacht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vannacht voor de eerste keer gemerkt dat mijn iPhone ‘s nachts uit is gegaan en naar 3 uur weer aan stond. Zoals al heel veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone op iOS 17.03 gaat uit in de nacht
Vannacht voor de eerste keer gemerkt dat mijn iPhone ‘s nachts uit is gegaan en naar 3 uur weer aan stond.
Zoals al heel veel op 9to5Mac gemeld lijken meerdere hetzelfde probleem te melden, maar helaas geen oplossing. Misschien heeft iemand hier een idee want dit is toch wel erg vervelend. Na het eerste uitvallen ben ik namelijk niet meer bereikbaar totdat ik weer opsta aangezien er een pincode op mij simkaart zit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook gemerkt. Schijnt vaak voor te komen sinds update.
https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/iphone-valt-uit-ios-17/ |
|
|||
|
|||
Zal wel opgelost worden met een volgende update. Als er morgen geen update uitkomt, moeten we tot volgende week dinsdag op iOS 17.1 wachten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijverbruik iPhone 6 in de nacht | Joshoon | iPhone algemeen | 16 | 21-10-14 16:25 |
Iphone zomaar in de nacht overleden? whats going on!? | eldradnick | iPhone algemeen | 9 | 15-06-12 00:12 |
iPhone batterij nacht opladen | amier97 | iPhone algemeen | 4 | 06-06-12 01:46 |
Is het goed om je ipod/iphone de hele nacht op te laden? | NoWayOut | iPhone algemeen | 18 | 04-01-11 15:28 |
Elke nacht je iPhone opladen is dat kwadelijk? | Yvarladze | iPhone algemeen | 22 | 27-07-09 15:47 |
|
|