//

iPhone 11 Gesprekspartner hoort mij niet bij oproep

iPhone 11 Gesprekspartner hoort mij niet bij oproep discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds enkele dagen kan de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet verstaan. Ik probeerde reeds een harde reset maar dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-23, 20:42
StephanieC StephanieC is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 11 Gesprekspartner hoort mij niet bij oproep

Hoi,

Sinds enkele dagen kan de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet verstaan.
Ik probeerde reeds een harde reset maar dit leverde niets op.
Ook is de software up to date.
Via de dictafoon wordt mijn stem wel opgenomen en gesprekken via Whatsapp audio of FaceTime vormen geen probleem.

Wie weet raad?

Alvast bedankt voor het meedenken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-23, 11:09
Marki3 Marki3 is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 39
Standaard

Ze horen je dus wel als hij op luidspreker staat blijkbaar, dus ik ga er vanuit dat ze je alleen niet horen als je hem aan je oor houdt?
Zou vuil in de microfoon kunnen zijn. Ik heb er met mijn 11 ook last van. Maar dan juist alleen als hij op handsfree staat. Blijkbaar worden er 2 microfoons gebruikt? 1 van de 2 is vuil. Dat lijkt me het meest logische. Alleen geen idee hoe je hem schoon kan maken. Misschien kun je dat ergens laten doen.
__________________
Momenteel in bezit, Ipad 3, Ipad Pro 9,7 128GB, 2022 Ipad pro 12,9" 256Gb, Iphone 11pro 256GB, Iphone 15 pro black 1 Tb
  #3  
Oud 11-10-23, 12:11
appeltjemet appeltjemet is offline
• iOS 17.0.3
• iPadOS 17.0.3
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Exclamation Wallet hoesje?

Maak je toevallig gebruik van een portemonneehoesje of een boekvormig hoesje? Als je dit omslaat, bedek je namelijk de microfoon aan de achterkant, die de geluidskwaliteit regelt door omgevingsgeluid te meten. Als je deze afdekt met een flap van een hoesje of met je hand, kan dit de oorzaak zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als ik bel hoort niemand mij en ik hoor hun niet - Iphone4 sirlarsje iPhone algemeen 2 15-01-14 17:44
Ontvanger hoort mij niet (iPhone5) WhyNotCallMeRo iPhone algemeen 9 16-01-13 00:48
Slecht geluid gesprekspartner Serge Bosman iPhone algemeen 8 10-05-12 09:38
iphone4 beller hoort mij niet meer leslieg iPhone algemeen 3 10-11-11 12:31
geluid Gesprekspartner is weg Bartje iPhone algemeen 1 13-01-08 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.