Ontvanger hoort mij niet (iPhone5) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik hoop op een oplossing dus ...... Wanneer ik bel kan men niets horen wat ik zeg. Ik hoor ze wel als ik bel. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ontvanger hoort mij niet (iPhone5)
Hallo,
ik hoop op een oplossing dus ...... Wanneer ik bel kan men niets horen wat ik zeg. Ik hoor ze wel als ik bel. Met facetime geen problemen en ook niet via de luidspreker... Weet iemand wat meer? Ik heb de iPhone5-64GB Laatst gewijzigd door WhyNotCallMeRo; 06-11-12 om 00:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had ik ook bij de iphone 4s.
Apple gebeld ze zijn hem komen ophalen gisteren en 1 van de dagen komen ze een andere leveren. |
|
|||
|
|||
Dit is blijkbaar helaas een regelmatig voorkomend probleem. Het vreemde is dat het problem niet in de hardware te zoeken is (want dan zou de dictafoon niet werken) maar dat het met een factory rest ook niet op te lossen is. Ik zelf met dit euvel te maken gehad (iphone 4, 16GB), toestel werd vervolgens door Apple vervangen door refurb. Je zult dus contact op moeten nemen met apple. Succes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je een hoes/case gebruikt, probeer eens zonder.
Ik heb 2 hoesjes en allebij zijn ze niet goed, bedekken de microfoon. Hoesjes komen van phonehouse en amac. |
|
||||
|
||||
Slotje graag...
Mijn 5e exemplaar was eindelijk okidoki |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is een vervangend exemplaar voor die je had er verandert daar niks aan dus. |
|
|||
|
|||
Nu vraag ik mij af, ik heb dit probleem ook alleen de garantie is verlopen. Hoe verloopt dit dan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is niet correct . Kan heel goed aan de audio ic liggen , dictafoon blijft dan gewoon werken |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beller hoort mij niet maar ik hem wel... alles geprobeerd | Ruud V | iPhone algemeen | 7 | 09-02-13 20:27 |
iphone4 beller hoort mij niet meer | leslieg | iPhone algemeen | 3 | 10-11-11 13:31 |
Niemand hoort mij meer? | Giovannavv | iPhone algemeen | 7 | 11-01-11 14:36 |
Bij het bellen krijg ik contact maar de ontvanger kan mij niet horen | Thompe | iPhone algemeen | 10 | 06-12-10 21:42 |
De ander hoort mij niet/slecht tijdens gesprek | haakwei111 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 21:27 |
|
|