Data van meerdere iPhones overzetten naar iPhone 15 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 15 Pro Max is binnen. Nu heb ik een vraag m.b.t. alles overzetten van mijn iPhone X (huidige telefoon) naar mijn nieuwe telefoon. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Data van meerdere iPhones overzetten naar iPhone 15
Mijn iPhone 15 Pro Max is binnen. Nu heb ik een vraag m.b.t. alles overzetten van mijn iPhone X (huidige telefoon) naar mijn nieuwe telefoon. Ik kan een reservekopie gebruiken en ik kan het doen door middel van 'Begin direct'.
1. Wordt met 'Begin direct' alles as-is overgenomen, ook qua geïnstalleerde apps, afbeeldingen, bestanden en alle overige instellingen? 2. Geldt dit ook voor WhatsApp, of moet ik deze apart overzetten? (archiveren en of back-ups van gesprekken staat uit bij mij via de instellingen van WhatsApp). 3. Ik heb ook nog een iPhone 6 liggen waarop ik ingelogd ben met mijn Apple ID. Ik wil deze telefoon resetten > fabrieksinstellingen, maar ik wil wel eerst zeker weten dat alle foto's meegaan naar mijn nieuwe telefoon. Hoe kan ik dat overzetten naar mijn i15? Tips en 'how to's' zijn welkom.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon alles back-uppen naar een Dropbox of soortgelijke dienst
|
||||
|
||||
Dank @FridgeNL,
Ik heb van mijn iPhone X een reservekopie gemaakt en deze op de 15 Pro Max gezet. Duurde even, ook met apps en inloggen of toestelregistratie. Bij Apple Genius-bar wist de medewerker ook niet echt hoe je 2 telefoons kunt overzetten. Je kunt er maar 1 terugzetten d.m.v. reservekopie was het antwoord. En dat is volgens mij ook zo. Dus nu ben ik van plan om alle foto’s en video’s van mijn iPhone 6 d.m.v. Airdrop naar mijn Pro Max te sturen. Verder heb ik er niets belangrijks op. Daarna kan ik mijn i6 en iX herstellen naar fabrieksinstellingen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data overzetten naar iPhone 5S | RalphBoccalini | iPhone algemeen | 3 | 11-05-14 14:47 |
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone | Frankkk | iPhone algemeen | 3 | 23-03-12 18:12 |
overzetten data etc van 3 naar 4 | hdevries | Archief | 2 | 26-08-10 12:45 |
Sim data overzetten Nokia naar Iphone? | DarwinIII | iPhone algemeen | 5 | 22-08-10 18:08 |
|
|