//

Een probleem met sms (groen) zenden naar 1 telefoonnummer

Een probleem met sms (groen) zenden naar 1 telefoonnummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een probleem met sms (groen) zenden naar 1 telefoonnummer. Alle contacten in m'n iPhone 14 zijn ingesteld met +32 4xxxxxxxxxxx Naar 1 contactpersoon 'A' kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-11-23, 13:01
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard Een probleem met sms (groen) zenden naar 1 telefoonnummer

Een probleem met sms (groen) zenden naar 1 telefoonnummer.
Alle contacten in m'n iPhone 14 zijn ingesteld met +32 4xxxxxxxxxxx
Naar 1 contactpersoon 'A' kan ik geen sms zenden.

Ik ben niet geblokkeerd in iPhone van 'A' (en gebruikt geen iMessage blauw)
Ik kan 'A' zonder probleem opbellen en 'A' kan mij ook opbellen.
Ik ontvang wel een sms van 'A' maar als ik beantwoord ontvangt 'A' de sms niet hoewel ik ook NIET altijd een rapport ontvang ' mislukt '
Dus lijkt het voor mij alsof 'A' het sms bericht ontvangen heeft. (Helaas )

Bij gebruik van het !-teken vooraan een bericht ontvang ik ook onmiddellijk een rapport van de berichtencentrale (Orange.be)... Datum, uur, 4xxxxxxxxxx " Message could not be delivered " terwijl ik naar andere contactpersonen Datum, uur, 324xxxxxxxxxx" Message delivered "
Je ziet dat het landnummer ' 32' niet voorkomt in het rapport naar 'A' dit is ook wat mijn telefoonprovider meldt dat dit zonder ' 32' toekomt op hun computer.

Het +teken komt nooit in het rapport voor bij 'A' of bij andere contactpersonen.
Ik heb alle sms berichten van 'A' en ook als contactpersoon verwijderd.

De iPhone opnieuw opgestart en het nummer als +324xxxxxxx ingeven maar het probleem is hier nog steeds niet mee opgelost.
Het probleem dateert volgens onderzoek al meer dan een jaar. (april 2022)
Toen had ik nog de iPhone 12 waar het probleem na onderzoek ook al was.
Sinds september 2022 gebruik ik een e-sim maar het sms probleem dateert al van april 2022 toen iPhone 12 met simkaart.

Apple support zegt de iPhone volledig wissen en opnieuw installeren maar dat wil ik nog niet doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tweede factor probleem ivm telefoonnummer niet meer in gebruik michelvandescheur@hotmail iCloud 3 09-10-20 20:29
Zoeken naar telefoonnummer ruffian iPhone algemeen 8 28-01-18 18:50
telefoon (groen icoontje) werkt niet naar behoren joeridewolf Archief 1 11-10-08 16:32
downgraden van 1.1.3. naar 1.1.1 groen scherm Ibrickr Franz Unlock [archief] 9 10-02-08 09:51
Update naar 1.1.3, telefoonnummer herkenning d_v iPhone algemeen 4 09-02-08 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:59.