telefoon (groen icoontje) werkt niet naar behoren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs met veel moeite mijn iphone 1ste gen, opnieuw kunnen jailbraicken met de nieuwe 2.1 software erop. Nu sinds ik dit gedaan heb, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb onlangs met veel moeite mijn iphone 1ste gen, opnieuw kunnen jailbraicken met de nieuwe 2.1 software erop.
Nu sinds ik dit gedaan heb, heb ik 2 problemen: 1: Wanneer ik naar mijn contacten wil gaan, en druk op het groene icoontje. Opend deze wel, maar ik kan nergens op drukken. Wanneer ik toch op iets druk, ga ik automatisch terug naar hoofdmenu. 2:Wanneer ik iemand opbel, zie ik het "gesprek menu", luidspreker, afleggen, enzo nietmeer. Dus ik kan niet meer ophangen! nogal vervelend :s Kan iemand me hiervoor een uitleg geven, en mss zelfs een oplossing? Vriendelijk bedankt Joeri |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() sry jongens, ik heb alle onderwerpen eens gelezen. En iemand had hetzelfde probleem gehad
Het was door de installatie van "kate". Hier mag een slotje op, toch bedankt!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alarm Clock werkt niet naar behoren | Wendies | Desktop-applicaties | 5 | 05-11-10 13:31 |
Hardware: GPS werkt niet naar behoren | Buzze | iPhone Navigatie | 4 | 04-06-09 10:25 |
Accelerometer werkt niet naar behoren. | Curaphone | iPhone algemeen | 17 | 01-03-09 19:57 |
iPhone camera werkt niet naar behoren | Madra | iPhone algemeen | 3 | 08-02-09 18:41 |
Bossprefs 2.13b werkt niet naar behoren... | w.d | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-09-08 13:09 |
|
|