Alarm Clock werkt niet naar behoren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vorige week de wintertijd is ingegaan werkt mijn alarm clock niet goed. Mijn wekker staat op kwart voor 7 maar gaat pas kwart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alarm Clock werkt niet naar behoren
Hallo,
Sinds vorige week de wintertijd is ingegaan werkt mijn alarm clock niet goed. Mijn wekker staat op kwart voor 7 maar gaat pas kwart voor acht af. Een uur te laat dus. De tijd op de telefoon staat goed, en ook in mijn alarm clock geef ik de juiste tijd aan nl. 06.45 uur op weekdagen. Het vreemde is wel dat als ik hem, om te testen, smiddags of savonds instel hij wel afgaat bijvoorbeeld 23.00 uur. Dan gaat hij ook om 23.00 uur. Wie heeft ook dit probleem of liever, wie kan mij hierbij helpen. Groetjes, Wendy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vanochtend dit probleem ook geha
|
|
||||
|
||||
Bug in de software. Wordt opgelost in firmware 4.2.
Laatst gewijzigd door wouter1981; 05-11-10 om 12:40. |
|
|||
|
|||
Dit probleem is bekend bij apple, als het goed is wordt het in de komende update van iOs opgelost. Tot die tijd: eenmalige alarmen werken wel goed, repeterende alarmen niet, althans dat is mijn conclusie.
Ik had ook een alarm op weekdagen, die loopt een uur te laat af, een eenmalig alarm op de zelfde tijd doet het wel goed. Moet alleen niet vergeten om het alarm iedere dag/avond weer aan te zetten. Laatst gewijzigd door atek; 05-11-10 om 12:40. Reden: tikfouten |
|
|||
|
|||
dat klinkt logisch
O ja dat klinkt logisch inderdaad omdat als ik het test (wat dan toevallig later op de dag is) het idd eenmalig instel en niet als herhaal functie. Ik hoop dat het snel opgelost is. Bedankt voor de informatie
|
|
||||
|
||||
Dit probleem wordt hier al besproken:
Wintertijdbug: terugkerende alarmmeldingen foutief Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: GPS werkt niet naar behoren | Buzze | iPhone Navigatie | 4 | 04-06-09 10:25 |
Accelerometer werkt niet naar behoren. | Curaphone | iPhone algemeen | 17 | 01-03-09 19:57 |
iPhone camera werkt niet naar behoren | Madra | iPhone algemeen | 3 | 08-02-09 18:41 |
Op zoek naar dock/speakers/alarm clock voor iP G3 | claudia70 | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 26-09-08 20:33 |
Bossprefs 2.13b werkt niet naar behoren... | w.d | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-09-08 13:09 |
|
|