//

Geen meldingen op vergrendelde iPhone 13 Pro

Geen meldingen op vergrendelde iPhone 13 Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als de iPhone 13 pro is vergrendeld ontvang ik geen meldingen (trillen of geluid) als mijn macbook aan staat. Dit is sinds de eerste update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-23, 17:35
keukenlampje keukenlampje is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2023
Berichten: 1
Exclamation Geen meldingen op vergrendelde iPhone 13 Pro

Als de iPhone 13 pro is vergrendeld ontvang ik geen meldingen (trillen of geluid) als mijn macbook aan staat. Dit is sinds de eerste update naar IOS17 en geldt voornamelijk voor Whatsapp. Ik heb het even afgewacht maar tot op heden heeft nog geen update dit probleem verholpen.

Als ik op mijn iPhone tik gaat het scherm aan en zie ik een of meerdere meldingen staan, maar hier is geen hoor- of voelbare melding bij gepaard gegaan.
Als mijn telefoon is ontgrendeld en ik ontvang een bericht zijn er wel geluid en trillingen.
Zodra ik mijn macbook sluit, zijn de meldingen wel weer voel- en hoorbaar als de iPhone is vergrendeld.

Alle instellingen gecontroleerd op Macbook en iPhone als in de apps zelf, maar niets kunnen vinden.

Soms mis ik ongewild de nodige berichten. Wie heeft er een idee wat dit probleem kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone, macbook pro, meldingen, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen app meldingen Iphone 12pro Patrick1980 iPhone algemeen 0 03-11-20 12:58
iPhone XR geen meldingen Whatsapp jpwg001 iPhone algemeen 0 22-11-19 09:04
iPhone maakt geen geluid bij meldingen als Apple watch is gekoppeld Littlemonky Apple Watch algemeen 6 24-03-17 10:03
krijg geen meldingen meer op m'n iphone? joeybergie iPhone algemeen 1 23-02-14 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.