Geen meldingen op vergrendelde iPhone 13 Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als de iPhone 13 pro is vergrendeld ontvang ik geen meldingen (trillen of geluid) als mijn macbook aan staat. Dit is sinds de eerste update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen meldingen op vergrendelde iPhone 13 Pro
Als de iPhone 13 pro is vergrendeld ontvang ik geen meldingen (trillen of geluid) als mijn macbook aan staat. Dit is sinds de eerste update naar IOS17 en geldt voornamelijk voor Whatsapp. Ik heb het even afgewacht maar tot op heden heeft nog geen update dit probleem verholpen.
Als ik op mijn iPhone tik gaat het scherm aan en zie ik een of meerdere meldingen staan, maar hier is geen hoor- of voelbare melding bij gepaard gegaan. Als mijn telefoon is ontgrendeld en ik ontvang een bericht zijn er wel geluid en trillingen. Zodra ik mijn macbook sluit, zijn de meldingen wel weer voel- en hoorbaar als de iPhone is vergrendeld. Alle instellingen gecontroleerd op Macbook en iPhone als in de apps zelf, maar niets kunnen vinden. Soms mis ik ongewild de nodige berichten. Wie heeft er een idee wat dit probleem kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, macbook pro, meldingen, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen app meldingen Iphone 12pro | Patrick1980 | iPhone algemeen | 0 | 03-11-20 13:58 |
iPhone XR geen meldingen Whatsapp | jpwg001 | iPhone algemeen | 0 | 22-11-19 10:04 |
iPhone maakt geen geluid bij meldingen als Apple watch is gekoppeld | Littlemonky | Apple Watch algemeen | 6 | 24-03-17 11:03 |
krijg geen meldingen meer op m'n iphone? | joeybergie | iPhone algemeen | 1 | 23-02-14 18:09 |
|
|