Ringtone wordt niet zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit artikel helemaal gevolgd. Maar uiteindelijk krijg ik bij de laatste stap de ringtone niet te zien op mijn iPhone bij 'beltoon' binnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone wordt niet zichtbaar
Ik heb dit artikel helemaal gevolgd. Maar uiteindelijk krijg ik bij de laatste stap de ringtone niet te zien op mijn iPhone bij 'beltoon' binnen 'horen en voelen'.
Af en toe staat er de knop 'Download alle aangeschafte tonen', maar soms ook niet. Als die knop er wel staat komt de beltoon nog steeds niet in de lijst voor. Muziek is gesynchroniseerd, want ik zie beltoon wel in de Muziek-app staan. Wat kan ik doen? Laatst gewijzigd door RGCSH; 27-01-24 om 16:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb opnieuw bovenstaand probleem. Niemand die een oplossing weet?
|
Labels |
beltoon, iphone, ringtone aanmaken, ringtone downloaden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wordt warm wanneer die niet wordt gebruikt. | faire4u | iPhone algemeen | 0 | 29-01-17 21:04 |
Zelfgemaakte ringtone gesynchroniseerd, maar niet in te stellen als ringtone | Koockaburra | iPhone algemeen | 4 | 02-07-14 23:17 |
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend | Gonbon | iPhone algemeen | 0 | 12-01-14 16:39 |
Eigen ringtone veranderd naar standaard ringtone | MisterA | Ringtones en Wallpapers | 0 | 18-11-13 12:31 |
geen namen zichtbaar als gebeld /gesmst wordt?? | mar | Archief | 1 | 13-03-08 15:02 |
|
|