Onbekende foto op toegangscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone met IOS versie 17.5.1 waar ik als toegangscherm een eigen persoonlijke foto had neergezet. Vandaag kwam daar een totaal vreemde foto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onbekende foto op toegangscherm
Ik heb een iPhone met IOS versie 17.5.1 waar ik als toegangscherm een eigen persoonlijke foto had neergezet.
Vandaag kwam daar een totaal vreemde foto op tevoorschijn die niet in mijn bestanden voorkomt. Als ik mijn eigen foto terugzette kwam toch de onbekende foto weer tevoorschijn. Mijn vraag aan de leden is; heeft nog iemand dit probleem? Ik heb dit kunnen oplossen door mijn iPhone af te sluiten en opnieuw op te starten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's van een onbekende in fotostream! | Balkski | Muziek, foto & video | 6 | 29-04-14 14:06 |
instellen foto op toegangscherm | acarr | iPad algemeen | 4 | 03-02-14 19:48 |
Onbekende foto's in fotostream | Bellerina | iCloud | 9 | 01-02-13 00:03 |
SMS van onbekende met foto van bekende | Nickneem | iPhone algemeen | 0 | 05-10-12 00:12 |
Onbekende foto op nieuwe iPhone | Jogem | iPhone algemeen | 15 | 04-09-12 17:09 |
|
|