//

App geforceerd afsluiten met Opdrachten, gaat dat?

App geforceerd afsluiten met Opdrachten, gaat dat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dagelijks rijd ik van klant naar klant. In mijn werkbus is een Carplay radio geïnstalleerd. Waze erop en dat is mijn meest favoriet navigatiesysteem. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-06-24, 17:08
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 81
Standaard App geforceerd afsluiten met Opdrachten, gaat dat?

Dagelijks rijd ik van klant naar klant. In mijn werkbus is een Carplay radio geïnstalleerd. Waze erop en dat is mijn meest favoriet navigatiesysteem.

Als ik bij m'n klant aankom, blijft Waze nog een hele tijd doordraaien op de iPhone. Als de te herstellen machine zich dan op een plek bevindt waar er weinig of geen mobiel bereik is, vraagt de iPhone behoorlijk wat batterij.

Het zou leuk zijn mocht ik nu binnen Opdrachten een automatisering kunnen maken dat hij Waze, of eventueel alle openstaande apps automatisch (geforceerd) afsluit.
Ik kan wel de Opdracht aanmaken die wat gaat doen als CarPlay verbreekt, maar geforceerd afsluiten van een app zie ik niet direct staan.

Weet iemand hoe dat te doen?

Bedankt!
Gert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoongesprekken geforceerd via USB kabel afspelen Rowinvd iPhone algemeen 27 17-07-12 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.