App geforceerd afsluiten met Opdrachten, gaat dat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dagelijks rijd ik van klant naar klant. In mijn werkbus is een Carplay radio geïnstalleerd. Waze erop en dat is mijn meest favoriet navigatiesysteem. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App geforceerd afsluiten met Opdrachten, gaat dat?
Dagelijks rijd ik van klant naar klant. In mijn werkbus is een Carplay radio geïnstalleerd. Waze erop en dat is mijn meest favoriet navigatiesysteem.
Als ik bij m'n klant aankom, blijft Waze nog een hele tijd doordraaien op de iPhone. Als de te herstellen machine zich dan op een plek bevindt waar er weinig of geen mobiel bereik is, vraagt de iPhone behoorlijk wat batterij. Het zou leuk zijn mocht ik nu binnen Opdrachten een automatisering kunnen maken dat hij Waze, of eventueel alle openstaande apps automatisch (geforceerd) afsluit. Ik kan wel de Opdracht aanmaken die wat gaat doen als CarPlay verbreekt, maar geforceerd afsluiten van een app zie ik niet direct staan. Weet iemand hoe dat te doen? Bedankt! Gert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoongesprekken geforceerd via USB kabel afspelen | Rowinvd | iPhone algemeen | 27 | 17-07-12 13:59 |
|
|