instellen foto op toegangscherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer ik een foto wil gebruiken als toegangsscherm is het niet mogelijk om deze passend op ipad air te krijgen. verplaats en wijziggrootte optie lijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instellen foto op toegangscherm
wanneer ik een foto wil gebruiken als toegangsscherm is het niet mogelijk om deze passend op ipad air te krijgen.
verplaats en wijziggrootte optie lijkt niet te werken waardoor de fotos onnodig ingezoomd worden Hebben jullie hier ook ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen->Algemeen->Toegangkelijkheid->Verminder beweging op AAN zetten ;-)
|
|||
|
|||
Hier is al het nodige over geschreven op het forum. Er is een prima zoekfunctie. Probeer die eerst als je met een probleem(pje) zit.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook op mijn iphone 5s. Kan via de zoekfunctie niets vinden dat dit probleem verhelpt.
Instellingen->Algemeen->Toegangkelijkheid->Verminder beweging op AAN zetten werkt niet. Foto blijven terug spingen naar originele grote voordat ik de stel in knop kan drukken. |
|
|||
|
|||
En deze discussie ben je niet tegen gekomen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen berichtgeving op toegangscherm ios7 | sebril | iPhone algemeen | 0 | 21-09-13 21:44 |
Ik krijg geen notificaties op mijn toegangscherm! | JackD | iPhone algemeen | 0 | 19-01-13 20:53 |
berichtencentrum in toegangscherm iphone 3gS | steelgate | iPhone algemeen | 4 | 14-10-11 10:50 |
Foto's, gebeurtenissen hoofdfoto instellen | KK001 | Muziek, foto & video | 1 | 12-10-11 16:20 |
Hoe mijn toegangscherm veranderen op Iphone 4 | Brayen | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-02-11 18:55 |
|
|